Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 11 april 2019, 16:26Nee, maar de personages in de The Truman Show, Escape Plan en Papillon hebben iets gemeen met het personage in de film die ik bedoel.
Het personage in de film waar ik op doel wordt ook tegen zijn wil vastgehouden.
Nee, maar de personages in de The Truman Show, Escape Plan en Papillon hebben iets gemeen met het personage in de film die ik bedoel.
Het personage in de film waar ik op doel wordt ook tegen zijn wil vastgehouden.
Citaat van snowboardsissy op 12 april 2019, 18:32escape from alcatraz
escape from alcatraz
Citaat van snowboardsissy op 14 april 2019, 20:58baby driver
baby driver
Citaat van Meh Meh op 14 april 2019, 21:1516 minuten geleden zei snowboardsissy:baby driver
En u heeft weer gewonnen.... kan niet anders.
16 minuten geleden zei snowboardsissy:baby driver
En u heeft weer gewonnen.... kan niet anders.
Citaat van Meh Meh op 15 april 2019, 06:442 uur geleden zei Duken:Grrrrr zijn mijn hint te makkelijk? Maar inderdaad baby driver.
![]()
Ja, deze zeker. Het was een grote film, die niet te oud is. De hoofdacteur was veel te zien in een rode auto en deed overduidelijk een aantal keren oordopjes in.
Dat zijn van die dingen die zware autisten zoals ik en @snowboardsissy onthouden... (heb je deze week trouwens nog tijd voor een paar games, @snowboardsissy?)
2 uur geleden zei Duken:Grrrrr zijn mijn hint te makkelijk? Maar inderdaad baby driver.
![]()
Ja, deze zeker. Het was een grote film, die niet te oud is. De hoofdacteur was veel te zien in een rode auto en deed overduidelijk een aantal keren oordopjes in.
Dat zijn van die dingen die zware autisten zoals ik en @snowboardsissy onthouden... (heb je deze week trouwens nog tijd voor een paar games, @snowboardsissy?)