Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van William op 18 maart 2019, 09:1212 uur geleden zei snowboardsissy:harige vriendjes redden de wereld van iemand die met ijs speelt.
Drie keer de zin gelezen. Wel een erg leuke hint. Ik dacht gelijk aan ALF. Toevallig Project ALF?
12 uur geleden zei snowboardsissy:harige vriendjes redden de wereld van iemand die met ijs speelt.
Drie keer de zin gelezen. Wel een erg leuke hint. Ik dacht gelijk aan ALF. Toevallig Project ALF?
Citaat van snowboardsissy op 18 maart 2019, 16:29nee het is geen alf. wel een beetje zelfde periode, misschien iets eerder. animatie.
nee het is geen alf. wel een beetje zelfde periode, misschien iets eerder. animatie.
Citaat van snowboardsissy op 18 maart 2019, 16:372002 is ook niet echt mijn kindertijd. misschien was ik wel een trage leerling maar zo traag ook weer niet.
2002 is ook niet echt mijn kindertijd. misschien was ik wel een trage leerling maar zo traag ook weer niet.
Citaat van snowboardsissy op 18 maart 2019, 22:02rond '85 en er zit geen alien in.
de toppers hebben die harige vriendjes hun lijfspreuk geplagieerd.
rond '85 en er zit geen alien in.
de toppers hebben die harige vriendjes hun lijfspreuk geplagieerd.
Citaat van ShadowMaster op 19 maart 2019, 10:01heb geen idee, ben aan kijken bij film 1985 maar nog geen idee 😛
heb geen idee, ben aan kijken bij film 1985 maar nog geen idee 😛