Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van ShadowMaster op 17 december 2018, 21:256 minuten geleden zei Meh Meh:Nee, maar je mag er wel een zingen, opnemen en met ons delen. Liefs met video.
Extra hint: Christmas zit wel in de titel van de film.
Ik wil best wel wat voor je zingen , maar straks stort je pc in daarna 🤣
6 minuten geleden zei Meh Meh:Nee, maar je mag er wel een zingen, opnemen en met ons delen. Liefs met video.
Extra hint: Christmas zit wel in de titel van de film.
Ik wil best wel wat voor je zingen , maar straks stort je pc in daarna 🤣
Citaat van Meh Meh op 17 december 2018, 21:28Ik heb tijdelijk een prehistorische laptop, en die staat toch al op instorten, dus leef je uit. 😋
Ik heb tijdelijk een prehistorische laptop, en die staat toch al op instorten, dus leef je uit. 😋
Citaat van Duken op 18 december 2018, 06:48Christmas Carol ?
15 uur geleden zei Meh Meh:Scheelt 50 euro per week,
Serieus veel geld
goed bezig
Christmas Carol ?
15 uur geleden zei Meh Meh:Scheelt 50 euro per week,
Serieus veel geld goed bezig
Citaat van ShadowMaster op 28 december 2018, 05:23Ernest saves christmas
Ernest saves christmas
Citaat van Meh Meh op 28 december 2018, 22:3617 uur geleden zei ShadowMaster:Ernest saves christmas
Sorry voor de iets wat late reactie, ik ben de laatste week niet veel online geweest.
Maar je hebt het helemaal goed!
17 uur geleden zei ShadowMaster:Ernest saves christmas
Sorry voor de iets wat late reactie, ik ben de laatste week niet veel online geweest.
Maar je hebt het helemaal goed!
Citaat van Meh Meh op 14 maart 2019, 18:28@ShadowMaster Het was 3 maanden geleden je beurt.
@ShadowMaster Het was 3 maanden geleden je beurt.
Citaat van ShadowMaster op 15 maart 2019, 16:32@Meh Meh helemaal niet meer aangedacht sorry
uhmm eens denken
Hint het is een serie het gaat over een klas met 7 kinderen die moet zien te overleven op een onbewoond eiland ( vliegtuig is neergestort ) ben toevallig deze serie nu aan kijken 😛
@Meh Meh helemaal niet meer aangedacht sorry
uhmm eens denken
Hint het is een serie het gaat over een klas met 7 kinderen die moet zien te overleven op een onbewoond eiland ( vliegtuig is neergestort ) ben toevallig deze serie nu aan kijken 😛