Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 22 november 2018, 21:5428 minuten geleden zei Duken:Ik ga weer
Hint 1: machines komen tot leven ....
Ik heb 4 films in gedachte.
Laat ik beginnen met Transformers.
28 minuten geleden zei Duken:Ik ga weer
Hint 1: machines komen tot leven ....
Ik heb 4 films in gedachte.
Laat ik beginnen met Transformers.
Citaat van ShadowMaster op 23 november 2018, 09:31robocop ?
robocop ?
Citaat van Duken op 23 november 2018, 14:05Nee, geen Robocop en ook geen Transformers reeks.
Hint 2: In een cafe moeten een groepje mensen het opnemen tegen levende machines.
Nee, geen Robocop en ook geen Transformers reeks.
Hint 2: In een cafe moeten een groepje mensen het opnemen tegen levende machines.
Citaat van Meh Meh op 23 november 2018, 19:09Vanuit een café? Dat was nummer 2 waar ik aan dacht...
Maximum Overdrive Vond ik als kind best eng.
Vanuit een café? Dat was nummer 2 waar ik aan dacht...
Maximum Overdrive Vond ik als kind best eng.
Citaat van Duken op 24 november 2018, 10:08Jaaá dat is hem. Ik vind hem ook eng, die scène dat een van de baseball kids worden platgewalst. Dat kan vandaag de dag niet meer.
Lekkere film, you win.
Jaaá dat is hem. Ik vind hem ook eng, die scène dat een van de baseball kids worden platgewalst. Dat kan vandaag de dag niet meer.
Lekkere film, you win.
Citaat van Meh Meh op 24 november 2018, 13:50Maximum Overdrive is een verfilming van een Stephen King boek.
![]()
Ik ga even nadenken over een nieuwe film, volgt vandaag.
Maximum Overdrive is een verfilming van een Stephen King boek.
Ik ga even nadenken over een nieuwe film, volgt vandaag.
Citaat van Meh Meh op 25 november 2018, 19:47Oke de volgende film, eerste hint
De film speelt zich af op een eiland.
(voor de duidelijkheid een eiland is een stuk land omringt door zee, en heeft helemaal niets te maken met een land vol eieren of zo.)
Oke de volgende film, eerste hint
De film speelt zich af op een eiland.
(voor de duidelijkheid een eiland is een stuk land omringt door zee, en heeft helemaal niets te maken met een land vol eieren of zo. )
Citaat van ShadowMaster op 25 november 2018, 20:38jurassic world : fallen kingdom ?
jurassic world : fallen kingdom ?
Citaat van Meh Meh op 26 november 2018, 01:23Nee, maar dat is op een eiland. Vol dino eieren maar dat heeft niets te maken met dit eiland waar mensen tegen hun wil op worden gedumpt.
Nee, maar dat is op een eiland. Vol dino eieren maar dat heeft niets te maken met dit eiland waar mensen tegen hun wil op worden gedumpt.