Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van William op 20 september 2018, 10:58lol die titel! Nog nooit van gehoord
hahahaahaha, wel goed geraden @snowboardsissy
lol die titel! Nog nooit van gehoord hahahaahaha, wel goed geraden @snowboardsissy
Citaat van snowboardsissy op 20 september 2018, 17:11nieuwe film hint:
een remake van een japanse film waarvan in 2016 ook weer een remake is gemaakt.
nieuwe film hint:
een remake van een japanse film waarvan in 2016 ook weer een remake is gemaakt.
Citaat van Meh Meh op 20 september 2018, 19:12Was het orgineel Seven Samurai?
Was het orgineel Seven Samurai?
Citaat van snowboardsissy op 20 september 2018, 22:36origineel was shichinin no samurai, als je die bedoelde
origineel was shichinin no samurai, als je die bedoelde
Citaat van Meh Meh op 20 september 2018, 22:456 minuten geleden zei snowboardsissy:origineel was shichinin no samurai, als je die bedoelde
Ik ben toch geen japannert.... het is de zeven samurai? Of niet? 🤓
Ik zal het orgineel eens downloaden. Met ondertiteling denk ik...
6 minuten geleden zei snowboardsissy:origineel was shichinin no samurai, als je die bedoelde
Ik ben toch geen japannert.... het is de zeven samurai? Of niet? 🤓
Ik zal het orgineel eens downloaden. Met ondertiteling denk ik...
Citaat van snowboardsissy op 21 september 2018, 18:10nee, ik bedoelde de film die hierop gebaseerd is.
er is daarvan ook een remake gemaakt.
nee, ik bedoelde de film die hierop gebaseerd is.
er is daarvan ook een remake gemaakt.
Citaat van ShadowMaster op 21 september 2018, 19:01the red turtle ?
the red turtle ?
Citaat van Meh Meh op 21 september 2018, 19:1512 minuten geleden zei ShadowMaster:the red turtle ?
Dat lijkt mij sterk maar bedankt voor het noemen van deze titel, ik was de naam kwijt en wou 'm al een tijdje downloaden.
Iedereen kan deze film bekijken zonder ondertiteling, een Rus, Thai of kaaskop. Er schijnt geen woord in te worden gesproken.
12 minuten geleden zei ShadowMaster:the red turtle ?
Dat lijkt mij sterk maar bedankt voor het noemen van deze titel, ik was de naam kwijt en wou 'm al een tijdje downloaden.
Iedereen kan deze film bekijken zonder ondertiteling, een Rus, Thai of kaaskop. Er schijnt geen woord in te worden gesproken.
Citaat van snowboardsissy op 22 september 2018, 07:4812 uur geleden zei ShadowMaster:the red turtle ?
nee die is het niet, @Meh Meh zat bijna goed met die film uit 1954 van akirira kurosawa
ik bedoel de versie uit 1960
in 2016 is er weer een remake gemaakt door antoine fuqua
12 uur geleden zei ShadowMaster:the red turtle ?
nee die is het niet, @Meh Meh zat bijna goed met die film uit 1954 van akirira kurosawa
ik bedoel de versie uit 1960
in 2016 is er weer een remake gemaakt door antoine fuqua