Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 8 augustus 2018, 15:26Nieuwe hint dan maar.
De acteur zat in een van de Rocky films, was blank en Rocky's tegenstander.
Nieuwe hint dan maar.
De acteur zat in een van de Rocky films, was blank en Rocky's tegenstander.
Citaat van Meh Meh op 9 augustus 2018, 20:08Ja, helemaal goed.
Opgenomen in Zuid-Afrika, vlak voor het einde van de apartheid. Mede daarom kregen de regisseur en de producent veel gezeik.
Sommige van de donkere 'acteurs' in de film waren bosjesmannen, die nog nooit van een film hadden gehoord.
Ze wisten dus niet wat herhalen betekende, als ze een scene over moesten doen. Een tolk hielp niet.
De film overschreed, door het eindeloos opnieuw overdoen van complete scenes, het budget met ruim 100% waar de productie studio niet blij van werd.
Ja, helemaal goed.
Opgenomen in Zuid-Afrika, vlak voor het einde van de apartheid. Mede daarom kregen de regisseur en de producent veel gezeik.
Sommige van de donkere 'acteurs' in de film waren bosjesmannen, die nog nooit van een film hadden gehoord.
Ze wisten dus niet wat herhalen betekende, als ze een scene over moesten doen. Een tolk hielp niet.
De film overschreed, door het eindeloos opnieuw overdoen van complete scenes, het budget met ruim 100% waar de productie studio niet blij van werd.
Citaat van snowboardsissy op 10 augustus 2018, 19:53ben ik weer. brazil was inderdaad goed @Meh Meh.
over dolph lundgren, best wel grappig dat iemand met zo'n cv terecht komt in een beetje b-film circuit.
ben ik weer. brazil was inderdaad goed @Meh Meh.
over dolph lundgren, best wel grappig dat iemand met zo'n cv terecht komt in een beetje b-film circuit.
Citaat van Meh Meh op 10 augustus 2018, 22:55Ja, hij komt uit een schatrijke olie familie, is hoogopgeleid en maakt vandaag de dag nog steeds films die alleen op DVD worden uitgebracht.
@ShadowMaster het is je beurt.
Ja, hij komt uit een schatrijke olie familie, is hoogopgeleid en maakt vandaag de dag nog steeds films die alleen op DVD worden uitgebracht.
@ShadowMaster het is je beurt.
Citaat van ShadowMaster op 11 augustus 2018, 10:03Okee denk dat het een makkelijke wordt en dat die snel geraden is maar kan even niks zo snel bedenken wat moeilijk is
![]()
ik heb deze film toevallig gisteren gekeken, vond het een best een mooie film.
film is uit 2013 en er komen reuzen in voor.
Okee denk dat het een makkelijke wordt en dat die snel geraden is maar kan even niks zo snel bedenken wat moeilijk is
ik heb deze film toevallig gisteren gekeken, vond het een best een mooie film.
film is uit 2013 en er komen reuzen in voor.