Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van ShadowMaster op 10 juni 2018, 16:502de hint : als goed is zijn er 4 films van , allemaal met een ander onderwerp , ben zelf bij nummer 3
2de hint : als goed is zijn er 4 films van , allemaal met een ander onderwerp , ben zelf bij nummer 3
Citaat van ShadowMaster op 10 juni 2018, 19:05Nee ook niet
Nee ook niet
Citaat van ShadowMaster op 10 juni 2018, 19:063de hint ?
3de hint ?
Citaat van Meh Meh op 10 juni 2018, 20:08Ja doe maar.
Het zijn toch wel echte films? 🤓
Geen video's die je in een vliegtuig hebt opgenomen tijdens je laatste 4 vakanties? Dan raden we het natuurlijk nooit. 🤪
Ja doe maar.
Het zijn toch wel echte films? 🤓
Geen video's die je in een vliegtuig hebt opgenomen tijdens je laatste 4 vakanties? Dan raden we het natuurlijk nooit. 🤪
Citaat van ShadowMaster op 10 juni 2018, 20:55Nee geen video's
en absoluut ga ik echt never met een vliegtuig
hint 3 : 1ste dvd gaat over dat iemand een bom mee neemt het vliegtuig in en is van (1970)
Het is dus eigenlijk een soort serie
Nee geen video's en absoluut ga ik echt never met een vliegtuig
hint 3 : 1ste dvd gaat over dat iemand een bom mee neemt het vliegtuig in en is van (1970)
Het is dus eigenlijk een soort serie
Citaat van Duken op 11 juni 2018, 04:53Leuke hints
![]()
ik ben aan het Googlen en nog geen succes.
het zijn dus films, maar te zien in een serie reeks?
Leuke hints
ik ben aan het Googlen en nog geen succes.
het zijn dus films, maar te zien in een serie reeks?
Citaat van ShadowMaster op 11 juni 2018, 07:02Ja het zijn 4 aparte films , ik zelf heb ze in 1 box thuis zitten , op internet staat dat het een serie is van 4 films, ze hebben allemaal 1 naam die dvd met soms iets erachter zoals cijfers of hoe het vliegtuig heette in die film.
Hint 4 : 2de dvd de vliegtuig moet het op een gegeven moment zonder piloot stellen , want er is een botsing geweest in de lucht , waardoor de piloot uit het raam is gezogen ( komt uit 1974)
Ja het zijn 4 aparte films , ik zelf heb ze in 1 box thuis zitten , op internet staat dat het een serie is van 4 films, ze hebben allemaal 1 naam die dvd met soms iets erachter zoals cijfers of hoe het vliegtuig heette in die film.
Hint 4 : 2de dvd de vliegtuig moet het op een gegeven moment zonder piloot stellen , want er is een botsing geweest in de lucht , waardoor de piloot uit het raam is gezogen ( komt uit 1974)
Citaat van ShadowMaster op 11 juni 2018, 10:28De 1ste is 6.6 2de en 3de 5.6 en de 4de is 4.3
Dat staat op imdb
De 1ste is 6.6 2de en 3de 5.6 en de 4de is 4.3
Dat staat op imdb