Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 3 juni 2018, 18:45nee, stan en oliver zijn niet goed(die dragen trouwens zwarte pakken)
de mannen in het wit draaien door van klassieke muziek, het is niet zo dat ze er niet van houden.
ook drinken ze melk met drugs erin.
het boek heeft dezelfde titel als de film en komt veel voor op literatuurlijsten van voortgezet onderwijs.
nee, stan en oliver zijn niet goed(die dragen trouwens zwarte pakken)
de mannen in het wit draaien door van klassieke muziek, het is niet zo dat ze er niet van houden.
ook drinken ze melk met drugs erin.
het boek heeft dezelfde titel als de film en komt veel voor op literatuurlijsten van voortgezet onderwijs.
Citaat van Meh Meh op 3 juni 2018, 21:39The Andromeda Strain ??? Melk met drugs erin. Waarschijnlijk ken ik 'm niet.
The Andromeda Strain ??? Melk met drugs erin. Waarschijnlijk ken ik 'm niet.
Citaat van snowboardsissy op 4 juni 2018, 15:34niet goed.
dan maar deze om het makkelijk te maken
niet goed.
dan maar deze om het makkelijk te maken
Citaat van Duken op 4 juni 2018, 17:39Met dank aan Google images... anders had ik het nooit geraden
![]()
A Clockwork Orange
Mijn beurt weer
Met dank aan Google images... anders had ik het nooit geraden
A Clockwork Orange
Mijn beurt weer
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2018, 17:52Beetje triest dat zo'n goede regisseur zijn carrière afsloot met Eyes Wide Shut.
Beetje triest dat zo'n goede regisseur zijn carrière afsloot met Eyes Wide Shut.
Citaat van ShadowMaster op 4 juni 2018, 17:52kende ik niet, lol
![]()
kende ik niet, lol
Citaat van snowboardsissy op 4 juni 2018, 22:374 uur geleden zei Meh Meh:Beetje triest dat zo'n goede regisseur zijn carrière afsloot met Eyes Wide Shut.
die titel zegt genoeg, zelfs met je ogen dicht is het nog een slechte film
4 uur geleden zei Meh Meh:Beetje triest dat zo'n goede regisseur zijn carrière afsloot met Eyes Wide Shut.
die titel zegt genoeg, zelfs met je ogen dicht is het nog een slechte film
Citaat van Meh Meh op 5 juni 2018, 21:15Limitless (2011)? (goede film, geen meesterwerk maar zeker niet slecht)
Limitless (2011)? (goede film, geen meesterwerk maar zeker niet slecht)