Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 29 mei 2018, 19:49jurassic world 2015
jurassic world 2015
Citaat van Meh Meh op 29 mei 2018, 19:494 uur geleden zei Duken:Met Hamsterballen bekijk je geen haaien
Dus het heeft iets te maken met mannelijke hamsters en iets wat groter is dan een witte haai? 🤨
4 uur geleden zei Duken:Met Hamsterballen bekijk je geen haaien
Dus het heeft iets te maken met mannelijke hamsters en iets wat groter is dan een witte haai? 🤨
Citaat van snowboardsissy op 29 mei 2018, 19:59
![]()
![]()
Citaat van ShadowMaster op 30 mei 2018, 04:12Dan weet ik het niet meer lol 😋😂
Dan weet ik het niet meer lol 😋😂
Citaat van Duken op 30 mei 2018, 04:278 uur geleden zei Meh Meh:Maar dat heeft toch niets te maken met hamsterballen?
Ik wilde de hint wat vager maken. In Jurassic world rijden ze rond met Hamsterballen om dino's te bekijken. De haai klopt ook in de screenshot van snowboardsissy
Gewonnen @snowboardsissy
![]()
8 uur geleden zei Meh Meh:Maar dat heeft toch niets te maken met hamsterballen?
Ik wilde de hint wat vager maken. In Jurassic world rijden ze rond met Hamsterballen om dino's te bekijken. De haai klopt ook in de screenshot van snowboardsissy
Gewonnen @snowboardsissy
Citaat van ShadowMaster op 30 mei 2018, 15:57Gefeliciteerd snowboardsissy
Gefeliciteerd snowboardsissy
Citaat van snowboardsissy op 30 mei 2018, 18:55mannen in witte pakken die gek worden van klassieke muziek
mannen in witte pakken die gek worden van klassieke muziek
Citaat van William op 31 mei 2018, 14:4719 uur geleden zei snowboardsissy:mannen in witte pakken die gek worden van klassieke muziek
Extra hintje? Zegt mij nog niks
Maar iets jeukt naar reservoir dogs?
19 uur geleden zei snowboardsissy:mannen in witte pakken die gek worden van klassieke muziek
Extra hintje? Zegt mij nog niks Maar iets jeukt naar reservoir dogs?