Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 9 mei 2018, 13:19White House Down (2013) ?
White House Down (2013) ?
Citaat van Duken op 10 mei 2018, 06:19Ik weet het ook nog niet
Doe maar nog een hintje, ik wil er achterkomen. Het was geen Superman?
Ik weet het ook nog niet Doe maar nog een hintje, ik wil er achterkomen. Het was geen Superman?
Citaat van snowboardsissy op 13 mei 2018, 18:26die hard
die hard
Citaat van Rikkert. op 13 mei 2018, 19:21Nope, wel met de hoofdrol speler uit die film.
In deze film staat het huis van de man die dvdtjes brandt in brand.
De man die mensen redt in het huis, is een man die 'moeilijk dood gaat'. (beetje raar verwoord zie ik nu. Deze man speelt in een andere film iemand die moeilijk dood gaat, die hard dus)
In het huis worden mensen gegijzeld gehouden.
Nope, wel met de hoofdrol speler uit die film.
In deze film staat het huis van de man die dvdtjes brandt in brand.
De man die mensen redt in het huis, is een man die 'moeilijk dood gaat'. (beetje raar verwoord zie ik nu. Deze man speelt in een andere film iemand die moeilijk dood gaat, die hard dus)
In het huis worden mensen gegijzeld gehouden.
Citaat van Duken op 15 mei 2018, 04:559 uur geleden zei snowboardsissy:unbreakable?
Dat zou hem zeker kunnen zijn. Het is alleen zo lang geleden dat ik hem hebt gezien. Ik heb lopen Googlen op unbreakable en fire etc maar vind nog niks over dvd's welke daarbij betrokken waren.
Ik ben benieuwd @Rikkert.
![]()
9 uur geleden zei snowboardsissy:unbreakable?
Dat zou hem zeker kunnen zijn. Het is alleen zo lang geleden dat ik hem hebt gezien. Ik heb lopen Googlen op unbreakable en fire etc maar vind nog niks over dvd's welke daarbij betrokken waren.
Ik ben benieuwd @Rikkert.