Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 10 of 184Volgende
Zojuist zei puppy:

Ja dat geldt voor vanavond omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis toe mot om me te dialyseren...

Dat klinkt gezellig. :zielig:
Kan je geen tablet meenemen zodat je wat te doen hebt?
Succes en veel plezier vanavond.

19 minuten geleden zei Barkie:

Kan je geen tablet meenemen zodat je wat te doen hebt?

58f4a712c9374-IMG_0877.jpg

En daar kun je TV kijken en Wifi hebben ze daar ook, maar ik hang zelf aan dat scherm een i-pad, ook van het ziekenhuis dus met al doen ze alle mogelijkheden om de mensen daar te vermaken.

Dat klinkt gezellig. :zielig:

Nou,4 uur aan het dialyse - machine liggen en dan nog 20 min de shunt afdrukken (handmatig), ik weet wel dat er mooiere dingen zijn als daar in het ziekenhuis liggen, denk je ook niet? :) 

Pffff 4 uur lang.... Kijk je dan niet veel series en films om de tijd een beetje door te komen? Of gaat dat anders met de mede dialyse patienten?

26 minuten geleden zei Draakie:

Kijk je dan niet veel series en films om de tijd een beetje door te komen? Of gaat dat anders met de mede dialyse patienten?

Nee ik ben dan bezig met iPad...

Zal daar een hoop films gaan zitten kijken op dat kleine scherm....

Ik ben gewend om naar een TV te kijken van 140cm inch :yahoo: 

Maar dan kijk je dus wel films en series op je ipad? Dat kan dan nog voor ontspanning zorgen toch? Tenminste ik hoop dat de tijd voor je dan wat sneller verloopt. :bloos:

Ik zou eerst een studie volgen en daarna een film kijken. Dat doe ik altijd als ik ergens vastzit met mijn laptop.
Zo heb ik HTML5 en CSS3 geleerd. En heel wat films en series gezien.

14 minuten geleden zei Draakie:

Maar dan kijk je dus wel films en series op je ipad?

Nee,das helemaal klein ik zei net nog wat ik gewend was?

Je hangt aan het philips scherm van het ziekenhuis je ipad? Daar kijk je dus je content op. :goed:

Zojuist zei Draakie:

Daar kijk je dus je content op.

Jup ik stroop het hele web af :).

philips scherm van het ziekenhuis

Vergist je niet omdat niet een echte TV is, alles gaat via het web.....en dan erbij zo sloom als (wat men neer legt in de WC),zo sloom.

Op die iPad is redelijk snel niet voor niets zit ik ervoor!

Hier een  link voor diegene niet precies weet wat dialyse nu inhoudt ;)

VorigePage 10 of 184Volgende