wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic

Page 1 of 10Volgende

Niemand is perfect, iedereen ergert zich wel eens aan een ander. De een meer dan de ander, maar dat maakt niets uit.

Zoals je hier kunt lezen erger ik me ook wel eens ergens aan.

Uiteraard erger ik me wel aan meer dingen, maar ik heb nu helaas geen tijd om veel te vertellen.

Ik vind het wel heel erg leuk om te lezen waar andere mensen zich aan ergeren.

Doe je best en maak er een leuk verhaaltje van! :)

Het maakt natuurlijk niet uit waar het over gaat, het hoeft dus niet IT gerelateerd te zijn ;)

Ik erger me aan het feit dat jij je veel ergert maar er niet over kunt vertellen omdat je te weining tijd hebt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik erger mij aan mensen die niet vertellen waar ze zich aan ergeren,,,,,

Maar even zonder dollen.

Ik erg mij aan Xenapp 6.5...

Na 17870 hotfixes en 290890 patches moet ik nog met de hand register sleutels aanpassen.... wat een drama

Haha oke oke. Ik zal kijken of ik komend weekend tijd heb om even eea uit te leggen ;)

Op het werk heb ik afleiding nodig: x minuten op fora kijken dus, maar geen tijd om hele verhalen te tikken ;)

Ik erger me aan het feit dat alle mooie dames/meisjes te jong zijn hier op vakantie :(

Ik erger me aan alle trolls en noobs in LoL ranked.

Ook erger ik me aan het feit dat ik lui ben :P

Ik erger me aan het feit dat ik morgen op vakantie ga, en dat ik nog geen motivatie heb gevonden om mijn tas in te pakken.

Ik erger me aan het feit dat alle mooie dames/meisjes te jong zijn hier op vakantie :(

Te jong voor wat? Jong geleerd...

Je kent de uitspraak toch wel? Onder de 11 is voor papa zelf ;)

Hoe dichter bij de nul...

En twee keer tien is ook...

Page 1 of 10Volgende