Het algemene alles over TV-Series topic
Citaat van ShadowMaster op 22 januari 2019, 09:5319 uur geleden zei Monkie:De serie 'When calls the heart' daarvan zie ik de eerste 4 seizoenen met NL ondertiteling.
waaaaaar ??
dan kan ik ze binnen halen
![]()
19 uur geleden zei Monkie:De serie 'When calls the heart' daarvan zie ik de eerste 4 seizoenen met NL ondertiteling.
waaaaaar ?? dan kan ik ze binnen halen
Citaat van William op 22 januari 2019, 12:272 uur geleden zei ShadowMaster:waaaaaar ?? dan kan ik ze binnen halen
Op newzbin zag ik ze staan. Ik kijk nu net weer, en ze zijn foetsie. Ik weet echt 100% zeker dat alle 4 de seizoenen er gisteren stonden.
2 uur geleden zei ShadowMaster:waaaaaar ?? dan kan ik ze binnen halen
Op newzbin zag ik ze staan. Ik kijk nu net weer, en ze zijn foetsie. Ik weet echt 100% zeker dat alle 4 de seizoenen er gisteren stonden.
Citaat van Demo op 22 januari 2019, 15:493 uur geleden zei Monkie:Op newzbin zag ik ze staan. Ik kijk nu net weer, en ze zijn foetsie. Ik weet echt 100% zeker dat alle 4 de seizoenen er gisteren stonden.
Hahahaha ze zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, maar ik heb die vier seizoenen ook zien staan op Newzbin net als jij @Monkie en ze zijn er inderdaad nu ineens vanaf. Alleen die Kerstfilm staat er nu nog op van When calls the heart.
3 uur geleden zei Monkie:Op newzbin zag ik ze staan. Ik kijk nu net weer, en ze zijn foetsie. Ik weet echt 100% zeker dat alle 4 de seizoenen er gisteren stonden.
Hahahaha ze zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, maar ik heb die vier seizoenen ook zien staan op Newzbin net als jij @Monkie en ze zijn er inderdaad nu ineens vanaf. Alleen die Kerstfilm staat er nu nog op van When calls the heart.
Citaat van ShadowMaster op 22 januari 2019, 17:35Ga eens rond zoeken dan , als nog bedankt allebei 😉
Ga eens rond zoeken dan , als nog bedankt allebei 😉
Citaat van Duken op 22 januari 2019, 18:03Tweede seizoen van Soof uitgekeken met mijn vrouw. Eigenlijk wel een erg leuke Nederlandse serie, gezellig om samen te kijken.
Tipje: Eerste seizoen moet je wel eerst hebben gezien om de characters te kennen.
Tweede seizoen van Soof uitgekeken met mijn vrouw. Eigenlijk wel een erg leuke Nederlandse serie, gezellig om samen te kijken.
Tipje: Eerste seizoen moet je wel eerst hebben gezien om de characters te kennen.
Citaat van William op 22 januari 2019, 18:33De afgelopen 2 weken het laatste seizoen van House of Cards bekeken. Was niet slecht, maar ik miste Frank Underwood echt.
Goed dat ze het nu hebben afgesloten. Persoonlijk zat ik niet op een 7e seizoen te wachten.
49 minuten geleden zei ShadowMaster:Ga eens rond zoeken dan , als nog bedankt allebei 😉
Ik had ook nog even verder gekeken. Maar ik kom hem ergens anders zo snel niet tegen met Nederlandse ondertiteling.
De afgelopen 2 weken het laatste seizoen van House of Cards bekeken. Was niet slecht, maar ik miste Frank Underwood echt.
Goed dat ze het nu hebben afgesloten. Persoonlijk zat ik niet op een 7e seizoen te wachten.
49 minuten geleden zei ShadowMaster:Ga eens rond zoeken dan , als nog bedankt allebei 😉
Ik had ook nog even verder gekeken. Maar ik kom hem ergens anders zo snel niet tegen met Nederlandse ondertiteling.
Citaat van ShadowMaster op 11 februari 2019, 13:16Nou ik ben op de bovenstaande site blijven invullen when calls the heart en het resultaat is ik heb ze eindelijk , ben ze nu aan binnen halen seizoen 1 t/m 4 met NL ondertiteling , seizoen 5 komt eraan staat onder seizoen 4
![]()
Nu ben ik op zoek naar project mc2 seizoen 1 t/m 6
Nou ik ben op de bovenstaande site blijven invullen when calls the heart en het resultaat is ik heb ze eindelijk , ben ze nu aan binnen halen seizoen 1 t/m 4 met NL ondertiteling , seizoen 5 komt eraan staat onder seizoen 4
Nu ben ik op zoek naar project mc2 seizoen 1 t/m 6
Citaat van Demo op 11 februari 2019, 15:292 uur geleden zei ShadowMaster:ik heb ze eindelijk , ben ze nu aan binnen halen
Fijn dat ze toch weer tevoorschijn zijn gekomen, want volgens mij heb je die 4 seizoenen nu met retail subs.
2 uur geleden zei ShadowMaster:ik heb ze eindelijk , ben ze nu aan binnen halen
Fijn dat ze toch weer tevoorschijn zijn gekomen, want volgens mij heb je die 4 seizoenen nu met retail subs.
Citaat van ShadowMaster op 11 februari 2019, 17:08Inderdaad met NL subs , echt super blij, wel raar dat ze eerst verdwenen waren en nu weer terecht kwamen
maar ben er erg blij mee
Inderdaad met NL subs , echt super blij, wel raar dat ze eerst verdwenen waren en nu weer terecht kwamen
maar ben er erg blij mee
Citaat van Demo op 20 februari 2019, 16:40Er is weer een nieuwe Amerikaanse TBS fantasy-/komedieserie op de markt, die uitgezonden wordt door Netflix met een toch wel aparte rol, gespeeld door niemand minder dan Daniel Radcliffe (Harry Potter). Radcliffe speelt de rol van Craig, een engel van het laagste niveau die verantwoordelijk is voor de behandeling van alle gebeden van de mensheid. Steve Buscemi speelt Craig's baas, God, die zich heeft gericht op zijn favoriete hobby's. Om de vernietiging van de aarde te voorkomen, moet Craig zijn meest onmogelijke wonder tot op heden verrichten.
De serie met de naam Miracle Workers is gebaseerd op het komische boek What in God's Name van Simon Rich en speelt zich af op een werkplek in de hemel en het 1e seizoen bestaat uit zeven afleveringen die elk niet langer dan zo'n 25 minuten duren. Wie een blik wil werpen kan dat doen op de YouTube trailer onder deze link
Er is weer een nieuwe Amerikaanse TBS fantasy-/komedieserie op de markt, die uitgezonden wordt door Netflix met een toch wel aparte rol, gespeeld door niemand minder dan Daniel Radcliffe (Harry Potter). Radcliffe speelt de rol van Craig, een engel van het laagste niveau die verantwoordelijk is voor de behandeling van alle gebeden van de mensheid. Steve Buscemi speelt Craig's baas, God, die zich heeft gericht op zijn favoriete hobby's. Om de vernietiging van de aarde te voorkomen, moet Craig zijn meest onmogelijke wonder tot op heden verrichten.
De serie met de naam Miracle Workers is gebaseerd op het komische boek What in God's Name van Simon Rich en speelt zich af op een werkplek in de hemel en het 1e seizoen bestaat uit zeven afleveringen die elk niet langer dan zo'n 25 minuten duren. Wie een blik wil werpen kan dat doen op de YouTube trailer onder deze link