Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 30 oktober 2008, 20:05vet man! je kan daar ook spellen voor kopen/download als je weet hoe die te downloaden zijn, leg mij een keer uit, een maat van me wil dat ook weten
Ja wel grappige games ( als je voor de Touch bedoelt ), die kun je downloaden ja, moet je iets downloaden, maar dan vervalt wel je garantie voor je toestel, dus daarom doe ik dat nog niet.
Heb ff gegoogled, kan die andere download niet vinden maar hier zijn games voor je Ipod Touch (Heb ze niet getest!) http://www.aimersoft.com/ipodtouchgames/freeipodtouchgames.html
vet man! je kan daar ook spellen voor kopen/download als je weet hoe die te downloaden zijn, leg mij een keer uit, een maat van me wil dat ook weten
Ja wel grappige games ( als je voor de Touch bedoelt ), die kun je downloaden ja, moet je iets downloaden, maar dan vervalt wel je garantie voor je toestel, dus daarom doe ik dat nog niet.
Heb ff gegoogled, kan die andere download niet vinden maar hier zijn games voor je Ipod Touch (Heb ze niet getest!) http://www.aimersoft.com/ipodtouchgames/freeipodtouchgames.html
Citaat van William op 31 oktober 2008, 16:51Net terug van City kingz..
Leuke inkopen gedaan zoals : 14 montana basic's = 28 € :redface: (wat is het leven toch duur)
+ nog een zakje "skinny banana cap's" = 100 stuks = 25 €
edit : sorry, ik zie de dubbelpost nu maar, sorry!!!!
[verwijderd door de beheerder]
Net terug van City kingz..
Leuke inkopen gedaan zoals : 14 montana basic's = 28 € :redface: (wat is het leven toch duur)
+ nog een zakje "skinny banana cap's" = 100 stuks = 25 €
edit : sorry, ik zie de dubbelpost nu maar, sorry!!!!
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van William op 31 oktober 2008, 22:36maakt toch niet uit bij 2 niewe aankopen...
Maar ik wil echt nog is een keer een tag van jou zien want als ik in Gent Turnout of st Niclaas ben ofzo (kom ik wel vaker) dan kan ik jou tags herkennen.
maakt toch niet uit bij 2 niewe aankopen...
Maar ik wil echt nog is een keer een tag van jou zien want als ik in Gent Turnout of st Niclaas ben ofzo (kom ik wel vaker) dan kan ik jou tags herkennen.
Citaat van William op 1 november 2008, 09:37maakt toch niet uit bij 2 niewe aankopen...
Oh leuk dat je soms in Gent komt.
Ik zal is een foto maken en hem in fully members only posten want anders is het hier te riskant...
maakt toch niet uit bij 2 niewe aankopen...
Oh leuk dat je soms in Gent komt.
Ik zal is een foto maken en hem in fully members only posten want anders is het hier te riskant...
Citaat van William op 1 november 2008, 10:59@ Cédric.
gaaf, mijn family woont in Gent en st niclaas
@jordygrunn
lijkt me echt gaaf spel.
@ Cédric.
gaaf, mijn family woont in Gent en st niclaas
@jordygrunn
lijkt me echt gaaf spel.