Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Robin op 23 augustus 2008, 11:58Ik vind skate echt niks. Het is een hele rare besturing, ik heb de demo gespeeld en vind er vrij weinig aan. Tony Hawk daarin tegen is weer helemaal oldscool zoals ik vroeger Tony Hawk under ground speelde op de Xbox 1, vind het echt een aanrader.b O0
Ik vind skate echt niks. Het is een hele rare besturing, ik heb de demo gespeeld en vind er vrij weinig aan. Tony Hawk daarin tegen is weer helemaal oldscool zoals ik vroeger Tony Hawk under ground speelde op de Xbox 1, vind het echt een aanrader.b O0
Citaat van William op 25 augustus 2008, 17:37Mwah skaten is skaten. Is niet zo veel verschil. Maar de graphics van skate zijn iets mooier. En het spel is meer een uitdaging.
Mwah skaten is skaten. Is niet zo veel verschil. Maar de graphics van skate zijn iets mooier. En het spel is meer een uitdaging.
Citaat van William op 25 augustus 2008, 20:54Ik had pas ook nog een aankoop gedaan is wel al een maand geleden
externe hardenschijf (80 gig) is niet veel maar kan ik mooi wel me schoolwerk enzo op kwijt en wat filmps
15 euries
Ik had pas ook nog een aankoop gedaan is wel al een maand geleden
externe hardenschijf (80 gig) is niet veel maar kan ik mooi wel me schoolwerk enzo op kwijt en wat filmps
15 euries
Citaat van William op 26 augustus 2008, 14:50Ik had pas ook nog een aankoop gedaan is wel al een maand geleden
15 euries
15 euro voor dat ding?
waar heb je hem gehaald? :
:friends:
15 euries
15 euro voor dat ding?
waar heb je hem gehaald? : :friends:
Citaat van William op 26 augustus 2008, 17:55Ik had pas ook nog een aankoop gedaan is wel al een maand geleden
15 euries
15 euro!!!!!!!!!!!!!!!
waar heb je dat ding gekocht:O
15 euries
15 euro!!!!!!!!!!!!!!! waar heb je dat ding gekocht:O
Citaat van William op 26 augustus 2008, 20:59Ik heb hem overgekocht ^-^
Van een vriend van mijn broer, :peace:
Hoeveel kost die in de winkel dan?
Ik heb hem overgekocht ^-^
Van een vriend van mijn broer, :peace:
Hoeveel kost die in de winkel dan?
Citaat van Tom op 27 augustus 2008, 09:16Niet meer te vinden, ik schat rond de 50 euro. Nogal veel, als je er vanuit gaat dat 1TB's al voor 125 euro te krijgen zijn.
Niet meer te vinden, ik schat rond de 50 euro. Nogal veel, als je er vanuit gaat dat 1TB's al voor 125 euro te krijgen zijn.
Citaat van William op 27 augustus 2008, 10:55http://www.misco.nl/productinformation/~861982~WW~/index.htm?affiliate=10101#
http://www.misco.nl/productinformation/~861982~WW~/index.htm?affiliate=10101#