Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 16 juli 2008, 09:49
Heb ik vandaag ontvangen met de post.
De prijs is = 11.50€ met verzendingskosten inbegrepen.
Heb ik vandaag ontvangen met de post.
De prijs is = 11.50€ met verzendingskosten inbegrepen.
Citaat van William op 16 juli 2008, 09:59me 2 Robin :
Ontop. :
Vandaag marker kopen , morge naa Emmen toe
Op weg in de trein tag zetten
en nog wa in de stad natuurlijk >
me 2 Robin :
Ontop. :
Op weg in de trein tag zetten en nog wa in de stad natuurlijk >
Citaat van William op 16 juli 2008, 10:29me 2 Robin :
Ontop. :
Niels let wel op als je een marker koopt : inkt = permanent, verf = gaat snel weg
edit : OTR hard to buff is echt super goeie inkt die je zelf niet weg krijgt met disolver
me 2 Robin :
Ontop. :
Niels let wel op als je een marker koopt : inkt = permanent, verf = gaat snel weg
edit : OTR hard to buff is echt super goeie inkt die je zelf niet weg krijgt met disolver
Citaat van William op 16 juli 2008, 11:43Mooie prijs! 11,50 voor forza 2! Had je hem 2de hands of via een webshop?
2de hands, Het is echt in prima staat : geen krassen, geen kreuken in het boekje....
Ik deed een bod en die persoon vond het direct prima ;D
edit: ik wou hem omdat ik zag dat hij op gamespot een score van 9.2 had en ook dat er ongeveer meer dan 300 auto's zijn
Mooie prijs! 11,50 voor forza 2! Had je hem 2de hands of via een webshop?
2de hands, Het is echt in prima staat : geen krassen, geen kreuken in het boekje....
Ik deed een bod en die persoon vond het direct prima ;D
edit: ik wou hem omdat ik zag dat hij op gamespot een score van 9.2 had en ook dat er ongeveer meer dan 300 auto's zijn
Citaat van Heisenberg op 16 juli 2008, 11:51Haha altijd lekker meegenomen O0
Haha altijd lekker meegenomen O0
Citaat van Sander op 16 juli 2008, 13:01mooie laptop man ..
ik moet ook steeds kabel van me pc der uit trekken en in me xbox doen .. maarja.. ga 3 keer per maand online , dus zo erg is het niet O0 :peace:
heb ook wat nieuws , Digitenne van KPN .. simpel te instaleren , en super mooi beeld. ennn private spice :cool2: :peace:
Laatst kreeg ik een TV op mijn kamer had ik het goede wachtwoord aan mijn vader laten zien... hij gelijk geblokkeerd :'(
mooie laptop man ..
ik moet ook steeds kabel van me pc der uit trekken en in me xbox doen .. maarja.. ga 3 keer per maand online , dus zo erg is het niet O0 :peace:
heb ook wat nieuws , Digitenne van KPN .. simpel te instaleren , en super mooi beeld. ennn private spice :cool2: :peace:
Laatst kreeg ik een TV op mijn kamer had ik het goede wachtwoord aan mijn vader laten zien... hij gelijk geblokkeerd :'(