vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 68 of 602Volgende

Huiskamer? Ik zit op m'n slaapkamer hoor :P

lol, bijdehand doen  :duivel:?

En nu weer ontopic naar de Computerkast: Recom Backdraft Gaming Black

Update =P:

Heb hem net besteld dus moet nog even wachten.

Amilo Pi 2540

amilo%202540.jpg

Wel wat getweaked.

En morgen ga ik dit halen:

Xbox 360 Wireless Network

[img width=400 height=400]http://www.qfonic.com/images/products/x360-wna/image01.jpg

Ken ik eindelijk normaal gta iv spelen en even rang 10 halen =P.

Zooo dat is een nette laptop Wesley!

Maar waarom kon je gta4 dan niet normaal spelen zonder wifi?

Nice Wesley ! :D

Wat zijn de specificaties?

Maar waarom kon je gta4 dan niet normaal spelen zonder wifi?

Omdat ik een ethernet kabel vanaf mijn xbox naar mijn pc heb getrokken en word het internet gehalveerd. En me computer moet aanstaan wanneer ik gta iv online wil spelen.

Nice Wesley ! :D

Wat zijn de specificaties?

3gb Ram

320gb

Ati Mobility Radeon 2400 HD

Ziet er netjes uit  O0

Ik heb altijd wel goede ervaring met Fujitsu Siemens gehad (behalve dan de naam te spellen :P)

ik heb ook goeie ervaring Fujitsu Siemens hijs netjes vet ding  O0

Ja het is een erg mooi ding jammer dat ik nog even moet wachten :(.

Vandaag Netwerk Adapter gekocht. Eerst bij dynabyte ze hadden er gelukkig nog 1 maar hij was al geopend en ik kreeg al zo'n gevoel dat het niet zou werken. Ik onzeker naar huis fietsen ding aangesloten. En 1 keer raden... Hij doet het niet. Ik weer terug naar dynabyte netjes me geld teruggekregen en door naar Freerecord. Daar hadden ze ook nog maar 1 staan. Maar deze keer ongeopend dus ik verwachte wel dat hij het deed. Ik blij naar huis ding aansluiten en Hij doet het gelukkig. Hij is sneller dan de ethernetkabel. En het instaleren was ook nog eens een eitje. Dus het is een top ding!

mooie laptop man ..

ik moet ook steeds kabel van me pc der uit trekken en in me xbox doen .. maarja.. ga 3 keer per maand online , dus zo erg is het niet O0 :peace:

heb ook wat nieuws , Digitenne van KPN .. simpel te instaleren , en super mooi beeld. ennn private spice :cool2: :peace:

VorigePage 68 of 602Volgende