vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 59 of 602Volgende

Dat lukt hem nooit :P:D

:2funny:,Vast wel , als je bij topic Show je Gamespot kijkt , zie je ook dat hij warhammer ( zeg ik het goed?  :redface:) heeft. Wat ook super goed is geschilderd.

En volgens mij heb ik wel is keer gelezen dat hij wel meerdere bouwpakketten maakt , dus ut lukt hem vast! O0

Post je ook ff een filmpje als je de tank in me kaar hebt? ::) O0

ja tuurlijk Niels :)

:2funny:,Vast wel , als je bij topic Show je Gamespot kijkt , zie je ook dat hij warhammer ( zeg ik het goed? :redface:) heeft. Wat ook super goed is geschilderd.

En volgens mij heb ik wel is keer gelezen dat hij wel meerdere bouwpakketten maakt , dus ut lukt hem vast! O0

Shabab wat lukt mij niet?

ik heb Warhammer, Tanks, Vliegtuigen, Houte tank ennee, poppetjes enne heel veel dus ^-^

Ik ben nog wel zoet de komende 10 jaar :duivel:

PS. als het goed is maak ik wel even een nieuw topic dan kunnen jullie de vorderingen hier ook zien...

PSS. ik doe het wel als ik terug ben van schooL!

10 jaar? Lol.

Post je ook ff een filmpje als je de tank in me kaar hebt?  ::)  O0

ja tuurlijk Niels  :)

:2funny:,Vast wel , als je bij topic Show je Gamespot kijkt , zie je ook dat hij warhammer ( zeg ik het goed?  :redface:) heeft. Wat ook super goed is geschilderd.

Shabab wat lukt mij niet?

ik heb Warhammer, Tanks, Vliegtuigen, Houte tank ennee, poppetjes enne heel veel dus  ^-^

Ik ben nog wel zoet de komende 10 jaar  :duivel:

PS. als het goed is maak ik wel even een nieuw topic dan kunnen jullie de vorderingen hier ook zien...

PSS. ik doe het wel als ik terug ben van schooL!

Oke , ik ben benieuwd! O0

10 jaar? Lol.

jup  :D

heb een nieuwe mp4 speler :cool2:

een mpio mg300 8gb 103 euro bij 4mp3.nl.

Ik ben niet zo op merken uit en hoef daarom geen ipod ofzo daarom deze!

kan er AVI films op kijken en uit revieuws heb ik gelezen dat dat dat allemaal wel werkt, verder 2,4" inch en hij ziet er verder zwart uit!

mpio_mg300.jpg

Ziet er goed uit hoor  O0

Maar merken maakt niet zoveel uit.. Als alles het maar doet  ;)

helemaal gelijk!!! waarom zou ik een ipod though kopen van bijna 300 euro??? omdat er apple op staat! doe mij maar een :banaan: van 100euro

een banaan?

Waarom niet een peer? :(

een banaan?

Waarom niet een peer? :(

waar slaat dit op  ;D

VorigePage 59 of 602Volgende