Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Nobody op 5 september 2020, 06:501 minuut geleden zei Duken:Dat is zeker een mooie hometrainer, lekker voor de TV zetten. Kan je nog wat kijken onder het fietsen
![]()
Inderdaad hij staat voor de TV op een afstand, omdat ik een TV van 140 inch
1 minuut geleden zei Duken:Dat is zeker een mooie hometrainer, lekker voor de TV zetten. Kan je nog wat kijken onder het fietsen
![]()
Inderdaad hij staat voor de TV op een afstand, omdat ik een TV van 140 inch
Citaat van William op 5 september 2020, 06:52Een zooi badschuim en deo van Axe bij Amazon per 6 verpakt. Voor een kleine 36 euro: 12x badschuim en 12x deo. Scheelt toch nog 20 euro met de huidige aanbieding (3 voor 7 euro) van Kruidvat.
Een zooi badschuim en deo van Axe bij Amazon per 6 verpakt. Voor een kleine 36 euro: 12x badschuim en 12x deo. Scheelt toch nog 20 euro met de huidige aanbieding (3 voor 7 euro) van Kruidvat.
Citaat van Duken op 14 september 2020, 04:59De Lego weg is weg is te koop... Ding kost 400 euro 😭 en ons gezin wilt hem heel graag. We gaan er maar eerst voor sparen.
Overige Harry Potter sets hebben we al, maar deze komt op de verlanglijst 🙌
De Lego weg is weg is te koop... Ding kost 400 euro 😭 en ons gezin wilt hem heel graag. We gaan er maar eerst voor sparen.
Overige Harry Potter sets hebben we al, maar deze komt op de verlanglijst 🙌
Citaat van William op 14 september 2020, 14:19Godskolere, 400 euro. Zetten ze dat ding dan ook gelijk in elkaar. 🤣 .
Vroeger had ik zelf een heel politiebureau van Lego. Goh, daar zaten heel wat leuke speeluurtjes in.
Ik weet niet of jij daar ervaring mee hebt. Maar is dat Lego spul van Ali tegenwoordig iets? Ooit iets besteld (puur uit interesse), maar dat was ook niet veel soeps.
Godskolere, 400 euro. Zetten ze dat ding dan ook gelijk in elkaar. 🤣 .
Vroeger had ik zelf een heel politiebureau van Lego. Goh, daar zaten heel wat leuke speeluurtjes in.
Ik weet niet of jij daar ervaring mee hebt. Maar is dat Lego spul van Ali tegenwoordig iets? Ooit iets besteld (puur uit interesse), maar dat was ook niet veel soeps.
Citaat van Duken op 14 september 2020, 19:10Ja bij ali veel Lego prinsessen poppetjes besteld en een collega ook veel van starwars. Het is het net niet, maar voor de kids prima om mee te spelen. Je moet het alleen niet mengen. Sommige stukjes klikken niet goed.
Het in elkaar zetten is nog het leukste. Soort mega puzzel van 400 euro 😙
Ja bij ali veel Lego prinsessen poppetjes besteld en een collega ook veel van starwars. Het is het net niet, maar voor de kids prima om mee te spelen. Je moet het alleen niet mengen. Sommige stukjes klikken niet goed.
Het in elkaar zetten is nog het leukste. Soort mega puzzel van 400 euro 😙
Citaat van Duken op 26 september 2020, 04:38Planet coaster is een hele toffe game. Is deze versie dan voorzien van mooiere graphics ? Tenslotte is hij al wat jaartjes oud.
Maar mooie eerste lijst met games 👍
Planet coaster is een hele toffe game. Is deze versie dan voorzien van mooiere graphics ? Tenslotte is hij al wat jaartjes oud.
Maar mooie eerste lijst met games 👍
Citaat van William op 26 september 2020, 06:39Ja, diverse berichten hebben het over betere graphics en performance voor de console versies van de game.
Vroeger speelde ik RollerCoaster Tycoon. Geweldig spel. Uren en uren pretparken bouwen. Bezoekers die boos je park uitliepen als ze te lang moesten wachten. 😆
Dus ik ben erg benieuwd naar Planet Coaster. Ook Sackboy ben ik benieuwd naar. Vond dit spel op de PS4 geweldig. Ik had toen gekozen voor de limited edition, ik wou die sackboy knuffel namelijk hebben. En de hond later ook.... 😂
Zo'n editie is voor de PS5 ook aangekondigd, al heb ik nu gekozen voor de normale versie.
Ja, diverse berichten hebben het over betere graphics en performance voor de console versies van de game.
Vroeger speelde ik RollerCoaster Tycoon. Geweldig spel. Uren en uren pretparken bouwen. Bezoekers die boos je park uitliepen als ze te lang moesten wachten. 😆
Dus ik ben erg benieuwd naar Planet Coaster. Ook Sackboy ben ik benieuwd naar. Vond dit spel op de PS4 geweldig. Ik had toen gekozen voor de limited edition, ik wou die sackboy knuffel namelijk hebben. En de hond later ook.... 😂
Zo'n editie is voor de PS5 ook aangekondigd, al heb ik nu gekozen voor de normale versie.
Citaat van William op 26 september 2020, 12:24Fifa21 was ik nog vergeten. Kon het niet laten om deze ook te pre-orderen.
Leuk: Een PS5 + 6 games. Nadeel: Een bankrekening die iets lichter is.🤣
Fifa21 was ik nog vergeten. Kon het niet laten om deze ook te pre-orderen.
Leuk: Een PS5 + 6 games. Nadeel: Een bankrekening die iets lichter is.🤣
Citaat van Duken op 9 oktober 2020, 17:42De kinderen heel heel lang gespaard en oud speelgoed verkocht 😁
Wij gaan de hele vakantie lego en
![]()
De kinderen heel heel lang gespaard en oud speelgoed verkocht 😁
Wij gaan de hele vakantie lego en