do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 572 of 602Volgende

Inmiddels begonnen met het schrijven van de korte review :)

8 uur geleden zei Meh Meh:

Ik weet niet of dat mogelijk is. @Duken moet dat wel weten.

Dan wachten we even op @Duken

Ja dat kan monkie! Even hier vakantie spullen uitpakken. Ik geef je zo rechten :vriend:

Even snel gedaan @Monkie :)

Je kunt erbij via https://www.duken.nl/forums/reviews/ en dan staat er onder Infuse. Daar kan je in werken ^_^

Druk op "Plaats" review. Begin met "Inleiding" . Later zal de content worden verhuist naar de juiste categorie. De categorie kan Duken aanmaken, geef aan wat voor titel je wilt. Bijvoorbeeld: Apple iPhone 8 Review - en wat voor korte beschrijving. Zoals: Geen revolutie, wel degelijke upgrades. Na het verplaatsen van je review kan je deze ook bewerken. 

Dank :) De review ben ik nu nog even aan het opstellen in een Pages documentje. Morgen zal ik eens kijken bij het onderdeel review op de site. 

Ik beloofde een eeuw geleden een review/handleiding in ruil voor 1 link... ik zal er dit weekend in elk geval mee beginnen, misschien is het voor maandag klaar. :D

26 minuten geleden zei Duken:

Je kunt erbij via https://www.duken.nl/forums/reviews/ en dan staat er onder Infuse. Daar kan je in werken ^_^

Op die pagina zie ik alleen de OUKITEL K6000 Plus Review @Duken

Dat zijn losse rechten mehmeh :) ik zal ze je straks even toekennen. :vriend:

Dan kan je reviews maken en plaatsen.

Zo, voor vanavond even genoeg aan de review gewerkt. Tijd voor een biertje :)

Dat ziet er al mooi uit @Monkie ! Mijn complimenten, er zal een uitgebreid nieuwsbericht over volgen. Maar ik ben blij dit te zien, zo ene uitgebreide software test. Dan hebben we naast Hardware reviews onze eerste software review ;) 

Proost!

Dank. Straks ga ik weer verder :)

Klaar met het schrijven van de review. Wellicht dat ik later hier en daar nog wat aanpassingen toepas.

VorigePage 572 of 602Volgende