vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 570 of 602Volgende

Ik zal rondkijken. Ik zit te denken aan een Android 7.0+ streamer met 4K en Miracast ondersteuning. Waarschijnlijk kost zoiets wel 100 euro, op zijn minst.

Dat is uiteraard ook een optie. Zelf was ik 184 euro kwijt voor het nieuwste 4K model. Dit is inclusief een kortingscode van 15 euro. Ik blijft tenslotte een Hollander, he :P

Dat ongeveer het maximum dat ik zou betalen. Dan heb je het over deze Apple TV streamer neem ik aan?
Ik denk dat ik kies voor een Android streamer. Als ik er ook apps en games mee op TV kan gebruiken is het mij wel 200 euro waard.
Maar ik heb er over 2 maanden pas een nodig... alle tijd om rond te kijken.

29 minuten geleden zei Meh Meh:

Dat ongeveer het maximum dat ik zou betalen. Dan heb je het over deze Apple TV streamer neem ik aan?
Ik denk dat ik kies voor een Android streamer. Als ik er ook apps en games mee op TV kan gebruiken is het mij wel 200 euro waard.
Maar ik heb er over 2 maanden pas een nodig... alle tijd om rond te kijken.

Ja, dat is hem. Met apps en games op de Apple TV ga ik later aan de slag. Een app die ik bijvoorbeeld wil gaan testen is Infuse.

Gisteravond kort Infuse even getest, en ik moet zeggen dat het het prima werkt. Ook de app zelf ziet er mooi uit.

Dat is de Apple videospeler zie ik. En speelt bijna ieder formaat af, net zoals de VLC player. Weer wat geleerd. :D

Klopt helemaal. Ik blijf voor nu Infuse en Emby beide gebruiken. Ook Emby is een mooi stukje software, dat qua ontwikkeling zeker niet stilstaat. Beide draaien als een zonnetje.

Een nieuwe hdmi-kabel voor de Apple TV. Ik had er nog een liggen, maar die was toch net wat te kort.

Ik had al prima ervaringen met onderstaande hdmi-kabel. Daarom ben ik vanmiddag naar Coolblue geweest om er ook een te kopen voor de Apple TV.

T1ejCzm.png

Op 24-10-2017 om 09:17 zei Monkie:

Ik blijf voor nu Infuse en Emby beide gebruiken. Ook Emby is een mooi stukje software, dat qua ontwikkeling zeker niet stilstaat. Beide draaien als een zonnetje.

Inmiddels besloten dat ik voor Infuse Pro ga en deze heb ik inmiddels ook aangeschaft. Heb het idee dat Infuse toch net wat meer formaten kan afspelen dan Emby.

Upgraden is altijd uitstekend als iets bevalt maar net niet doet wat je nodig hebt.
Misschien kan je er een review over Infuse schrijven? :)

Draait de VLC player er ook op? Die is ook voor alle platformen te verkrijgen en is wel gratis.

VorigePage 570 of 602Volgende