za. mei 17th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 568 of 602Volgende

Het is een erg mooie game maar hij lijkt gewoon nog niet af te zijn. In het begin word je inderdaad genadeloos afgeslacht, vaak zonder te zien door wie.
Iemand die een sniper rifle heeft gevonden en een uur of 8 per dag speelt, veelal met een squad. (dus geen inktvis of een penis, @Rikkert:D )
Ik denk dat de game grafisch nog niet af is en met de toevoeging van enkele andere maps zou het echt een supergame kunnen zijn.

Klopt. Game is nog niet af.
Ze willen dit jaar de game echt uitbrengen en iig nog een dessert map dacht ik!

Oke, ik dacht dat er ook een stad bij zou komen.
Gezien de aanhang en het aantal spelers op Steam zou het mij niets verbazen als ze PUBG enorm gaan verbeteren/uitbreiden.
Wat het nu is, is bijna geen 30 euro waard, ik denk dat er nog veel meer aankomt.

Er is op dit moment een stad bij gekomen ja. Rechtsbovenin dacht ik!

9 uur geleden zei Rikkert.:

Ik heb volgens mij ook all seasons. Super heerlijk! Ook geen gedoe met zomer/winteraf te wisselen ;)

In mijn geval heb je wel 2 delen (zomerdeel & lente/herfstdeel). Je kunt ze eventueel aan elkaar ritsen voor in de winter. Dat vind ik persoonlijk wel fijn.

Wat ik nu heb, daar ben ik niet zo tevreden over. Daarom nu een goed dekbed gekocht, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Zeker omdat ik ook al meer spullen van Yumeko heb, en die bevallen me prima.

Stelletje watjes, ik slaap gewoon het hele jaar onder een dun zomer dekbed met het raam open :P

Weer eens een app deze keer. Things 3. Gebruik hem al een tijdje op me iPhone en iMac. Kan niet meer zonder.

a.png.3871cc869cac4774abeb368b4237525c.png

een todo lijstje ? Ziet er mooi uit!

800x500bb.jpg

4 minuten geleden zei Draakie:

een todo lijstje ? Ziet er mooi uit!

Ja, het is inderdaad een todo-app. Werkt geweldig en ziet er inderdaad erg mooi uit.

Heb me eigen flink verwend :  

59dcc5ee0de62-IMG_2302.jpg

59dcc61cdb8a1-IMG_2303.jpg

Een humberto-collectie relaxstoel.

VorigePage 568 of 602Volgende