vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 550 of 602Volgende

Jeetje... mooi speelgoed.

Standaard ook 16 GB geheugen... Ik heb het nog gedaan met 128 MB en daarna upgraden naar 256 MB.... woei.

Maar mooie keuze!

Wel al die HP bloatware verwijderen he ;)

Als ik het vergelijk met m'n eerste pc, 8086 (die trouwens nog altijd werkt), is het idd. leuk speelgoed. Deze is niet opgevat/aangeschaft als pc om mee te gamen, hoewel het ook mogelijk is(indien nodig de videokaart te upgraden), maar als multi-media pc ter ontlasting van de laptop. De Bloatware is het eerste wat er af vliegt, ook de andere, zodat ik een zuivere Win 8 machine op na houd, alle programma's zoals mediacenter vliegen er af - progs om dvd/cd te branden want die heb ik van mezelf (Nero , Vlc ed. ) . Het zal wel even wennen worden dat het een Win 8 is ipv Win 7.

Ps.: Krijg er zelf 1 jaar gratis Kaspersky Internet Security 2014 bij voor 3 pc's. http://www.kaspersky.com/nl/internet-security

Wat moet je met ruim 16GB aan ram? Had je hem niet beter ergens zelf kunnen samenstellen en dan met precies die onderdelen zodat hij geoptimaliseerd is voor games en binnen jou budget?

Wat moet je met ruim 16GB aan ram? Had je hem niet beter ergens zelf kunnen samenstellen en dan met precies die onderdelen zodat hij geoptimaliseerd is voor games en binnen jou budget?

Ik heb geen pc nodig die geoptimaliseerd is voor games, maar een pc die genoeg geheugen heeft om soepel te draaien als ik in multimedia werk. Zonder dat andere draaiende programma's in de weg zitten in het geheugen. Trouwens indien ik een pc voor games had gewild zou ik me daarvoor een geschikte pc gekocht hebben of samengesteld, wat ook meteen blijkt uit de Grafische kaart NVIDIA GF GT640.

Samsung Syncmaster S27C350H

1071696-1071696.jpg

:D

Werkt top, zelfs DPI knop die werkt. Ik heb hem langzamer moeten zetten.

Muisje kost 7,80 euro :P

http://dx.com/p/weye...32#.Utj41dJ5PYo

Echt een mooi ding dat blauwe !

Nieuwe achterlichten voor m'n clio gekocht. Vind de phase 1 achterlichten die ik nu heb niet mooi. Dus maar bij de sloop een setje phase 2 gehaald :D

ytaqanap.jpg

Goede keuze! Inderdaad veel beter. Ik moet ook naar de sloop voor een spiegel (^_-)

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

En ze zitten erop!!

4y3y2ymu.jpg

Coh2_box.jpg

Heb 'm al even maar nog niet "geshowed":

nikon-D5300_BK_18_140_angle.jpg

Nikkor-35mm-DX.jpg

l.png

1731_1__3_.jpg

1731_1__3_.jpg

Voor de duidelijkheid: Nikon D5300 + 18-140mm + 55-200mm + 35mm f/1.8

VorigePage 550 of 602Volgende