Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 3 juni 2008, 17:3680 gb :-[.. Ipod classic zeker ?
80 gb :-[.. Ipod classic zeker ?
Citaat van Sander op 3 juni 2008, 18:151 GB Micro SD Kaart voor mijn Samsung D600 vandaag aangeschaft i.p.v 2GB Touchscreen MP4 Player (vanwege fout terug verzonden, daarom kon ik hem niet kopen).
Prijs: €8,00
Als je een Samsung D600 hebt hij trekt niet groter dan 1 GB
1 GB Micro SD Kaart voor mijn Samsung D600 vandaag aangeschaft i.p.v 2GB Touchscreen MP4 Player (vanwege fout terug verzonden, daarom kon ik hem niet kopen).
Prijs: €8,00
Als je een Samsung D600 hebt hij trekt niet groter dan 1 GB
Citaat van Heisenberg op 3 juni 2008, 18:52Ja kan ook ..
Ik heb ook een 1 GB micro sd kaartje van kingston.. mijne was 6 euro maar dat was een koninge dag stunt
. op www.bleupc.nl volgens mij.. Ik had ook een cardreader erbij gekocht maar sommige hebbe die in hun computer alleen ik niet :-[. Maar Sander heb je goede oordopjes van je Samsung ? Ik heb van die flut oordopjes.. Dat is wel jammer
Ja kan ook ..
Ik heb ook een 1 GB micro sd kaartje van kingston.. mijne was 6 euro maar dat was een koninge dag stunt . op http://www.bleupc.nl volgens mij.. Ik had ook een cardreader erbij gekocht maar sommige hebbe die in hun computer alleen ik niet :-[. Maar Sander heb je goede oordopjes van je Samsung ? Ik heb van die flut oordopjes.. Dat is wel jammer
Citaat van Sander op 3 juni 2008, 19:40Ja kan ook ..
Ik heb ook een 1 GB micro sd kaartje van kingston.. mijne was 6 euro maar dat was een koninge dag stunt
. op www.bleupc.nl volgens mij.. Ik had ook een cardreader erbij gekocht maar sommige hebbe die in hun computer alleen ik niet :-[. Maar Sander heb je goede oordopjes van je Samsung ? Ik heb van die flut oordopjes.. Dat is wel jammer
Ik heb gewoon de bijgeleverde oordopjes van Samsung.
En ik heb mijn geluid opgevoerd.
Dus ik kan gewoon lekker muziek luisteren met of zonder oordopjes.
Ja kan ook ..
. op http://www.bleupc.nl volgens mij.. Ik had ook een cardreader erbij gekocht maar sommige hebbe die in hun computer alleen ik niet :-[. Maar Sander heb je goede oordopjes van je Samsung ? Ik heb van die flut oordopjes.. Dat is wel jammer
Ik heb gewoon de bijgeleverde oordopjes van Samsung.
En ik heb mijn geluid opgevoerd.
Dus ik kan gewoon lekker muziek luisteren met of zonder oordopjes.
Citaat van Heisenberg op 4 juni 2008, 05:59
nieuw luchtfilter en air intake systeempje, je moet toch bezig blijven....
Haha ja dat is waar
nieuw luchtfilter en air intake systeempje, je moet toch bezig blijven....
Haha ja dat is waar
Citaat van Duken op 5 juni 2008, 06:23
360 controller voor Windows ( ook voor 360 )
Kan ik op een goede manier GRID spelen op de PC, wat een top game!~
360 controller voor Windows ( ook voor 360 )
Kan ik op een goede manier GRID spelen op de PC, wat een top game!~
Citaat van Heisenberg op 5 juni 2008, 13:50Wejooo! Grid is echt gewoon 10x beter dan Nfs ProStreet.. (vind ik
).. En die controller
. Ik wist niet dat die bestond echt gaaf ding ? Ik heb nu zo dom fake ps2 controller voor de pc voor race games en met shoot games is die echt on handig.. Maar deze ziet er wel mooi uit... Mischien wel mijn volgende aankoop :peace:
Wejooo! Grid is echt gewoon 10x beter dan Nfs ProStreet.. (vind ik ).. En die controller
. Ik wist niet dat die bestond echt gaaf ding ? Ik heb nu zo dom fake ps2 controller voor de pc voor race games en met shoot games is die echt on handig.. Maar deze ziet er wel mooi uit... Mischien wel mijn volgende aankoop :peace: