do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 522 of 602Volgende

Jup, was ik al van op de hoogte. Deze ssd was niet heel duur :P

Jaaa dat kennen we :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Boefjes.... :P

Als ik 'm heb, ga ik eens een serialnummer zoeken op dat ding.

Als ik 'm heb, ga ik eens een serialnummer zoeken op dat ding.

Wil je die van mij ook wel geven hoor. Ben alleen bang dat je niet verder komt

Oké, dan laat ik hem wel uitbranden. Of heb je 'm gewoon uit het reguliere kanaal?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Schaamteloze dubbelpost... maar wel on-topic!

XFX7970DDBE_zpsa8ca9858.jpg

Lekker videokaartje, niet eens echt duur ook. Maar ja... ik heb heel veel ingekocht de laatste tijd om mijn relatief nieuwe stekkie in het huis op een goede manier te voorzien van apparatuur. Ben nu bezig met het laatste: een nieuwe pc. Ik had liever ff gewacht tot Intel met Haswell zou komen, maar toen besloot mijn oude pc kuren te krijgen. Ook dat dikke ding (Antec 900) hierbeneden was ik zat. :)

Autsj! Wat een apparaat!

Show je ons je complete specs binnenkort ook van de nieuwe pc?

Het is inderdaad wel een grote kaart, maar gelukkig goed te doen. Sommige videokaarten zijn gewoon nog 10 centimeter langer, echt absurd.

Maar is goed, specs en foto's komen later! Het is hier nu natuurlijk nog een enorme troep. Alle randapparatuur staat al wel op zijn plek en is aangesloten. :)

Wat een bruut monster heb je daar :)

Ben je verplaatst in je huis? Zeg je dat nou? :P

Ja, een jaar geleden al. Niks bijzonders, maar je kunt natuurlijk niet zomaar al je apparatuur de deur uitdoen omdat het niet zo goed staat. :P In april heb ik m'n monitor vervangen en sinds die tijd steeds wat dingetjes hier en daar.

Ik wilde trouwens eigenlijk een GTX 660 Ti nemen, maar deze 7970 is maar een eurootje of 50 duurder en behoorlijk veel beter in de benchmarks. :D Echt een aanradertje als je een wat meer high-end videokaart wilt kopen. Hopelijk is hij wel zo stil als sommigen zeggen. Wat dat betreft had ik XFX nooit zo hoog staan.

VorigePage 522 of 602Volgende