Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Wous op 26 november 2012, 20:25Ja maar dat is niet meer van praktisch nut. Ik kan ook wel een 300kg zware tractiebatterij met omvormer in mijn tas gaan meezeulen. Maar meer dan 10.000 mah heeft geen praktisch nut meer tenzij je op vakantie gaat en je nergens voeding kunt krijgen voor je telefoon.
Ja maar dat is niet meer van praktisch nut. Ik kan ook wel een 300kg zware tractiebatterij met omvormer in mijn tas gaan meezeulen. Maar meer dan 10.000 mah heeft geen praktisch nut meer tenzij je op vakantie gaat en je nergens voeding kunt krijgen voor je telefoon.
Citaat van Duken op 29 november 2012, 07:23Nou dat was ook meer het idee. Mijn batterij is 1800 mah. Dus zou ik hem 5x vol kunnen opladen. Oftewel, 5 dagen zonder lader.
Nou dat was ook meer het idee. Mijn batterij is 1800 mah. Dus zou ik hem 5x vol kunnen opladen. Oftewel, 5 dagen zonder lader.
Citaat van PatrickV94 op 29 november 2012, 20:44Ik ook
Alleen nog geen tijd gehad om te doen, nu nog aan t downloaden, hopelijk zo nog heel even testen.
Ik ook
Alleen nog geen tijd gehad om te doen, nu nog aan t downloaden, hopelijk zo nog heel even testen.
Citaat van DukeNPDA op 29 november 2012, 21:32Whahaha briljant. Allemaal aan de fc3! Ik kan pas na het weekend spelen. Hij is geïnstalleerd maar met de sinterklaas gekkigheid moet ik te veel regelen als hulpsinterklaas..... :Sinterklaas:
Whahaha briljant. Allemaal aan de fc3! Ik kan pas na het weekend spelen. Hij is geïnstalleerd maar met de sinterklaas gekkigheid moet ik te veel regelen als hulpsinterklaas..... :Sinterklaas:
Citaat van Heisenberg op 30 november 2012, 15:36EPIC spel - verhaal + graphics en gameplay.. damn
EPIC spel - verhaal + graphics en gameplay.. damn