do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 507 of 602Volgende

Nee standaard enclosure, 4 kanaals versterker en alles bij elkaar leverd het 1100 watt rms

1100 rms op 1 versterker welke heb je ben nog opzoek naar een versterker haha

Merk en type zou ik zo niet weten dat moet ik nakijken heb de hele set op een beurs gekocht en zelf ingebouwd, alles zit in een astra gtc :)

Daar staan toch nog ergens foto's van binnen het forum :) Tenminste, of was eagles dat met die gepimpte auto? Dat was nog in mijn goede lease tijd..... :P

Ja er staan ergens op dit forum een foto van mijn sub. Maar ik heb geen idee waar en geen zin om te zoeken haha

Eindelijk kan ik van die halvegare 350d af :P

Download-Canon-EOS-1100D-Users-Guide-Front-View.jpg

Kon er niet meer lekker mee schieten, had in eerste instantie door willen sparen voor een 600d of 650d maar dit is al een hele verbetering! :D

Wow, top! Je ziet ze steeds vaker de laatste tijd, spiegelreflexcamera's. Binnenkort kunnen we dus mooie foto's verwachten?

Eindelijk kan ik van die halvegare 350d af :P

Download-Canon-EOS-1100D-Users-Guide-Front-View.jpg

Kon er niet meer lekker mee schieten, had in eerste instantie door willen sparen voor een 600d of 650d maar dit is al een hele verbetering! :D

WOOOoooaaaaaAA!!! ziet er mooi uit! Ben benieuwd met wat voor foto's je nu komt ;)

Die Roo/Paars/Roz-ige ziet er wel echt sexy uit trouwens :P

mooi hoor!

Weet zeker dat je er zeer content mee zal zijn :)

Haha, dit is echt een leuk stukje speelgoed en ook nog eens goed betaalbaar :)

Die oude 350d kon gewoon niet meer, die was op denk ik ;)

Maar hopen dat het nu allemaal nog wat beter/mooier/makkelijker gaat, want ik moet wel zeggen hij is super gebruiksvriendelijk!

Echt een aanrader (tot nu toe) om als instapmodel te nemen als je zit te twijfelen ;)

En nee, ik heb geen roze/rode of bruine genomen maar gewoon een zwarte :P

VorigePage 507 of 602Volgende