Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 18 augustus 2012, 08:05Nee standaard enclosure, 4 kanaals versterker en alles bij elkaar leverd het 1100 watt rms
Nee standaard enclosure, 4 kanaals versterker en alles bij elkaar leverd het 1100 watt rms
Citaat van shadowwatch op 18 augustus 2012, 09:501100 rms op 1 versterker welke heb je ben nog opzoek naar een versterker haha
1100 rms op 1 versterker welke heb je ben nog opzoek naar een versterker haha
Citaat van Erwin. op 18 augustus 2012, 12:39Merk en type zou ik zo niet weten dat moet ik nakijken heb de hele set op een beurs gekocht en zelf ingebouwd, alles zit in een astra gtc
Merk en type zou ik zo niet weten dat moet ik nakijken heb de hele set op een beurs gekocht en zelf ingebouwd, alles zit in een astra gtc
Citaat van Duken op 20 augustus 2012, 18:11Daar staan toch nog ergens foto's van binnen het forum
Tenminste, of was eagles dat met die gepimpte auto? Dat was nog in mijn goede lease tijd.....
Daar staan toch nog ergens foto's van binnen het forum Tenminste, of was eagles dat met die gepimpte auto? Dat was nog in mijn goede lease tijd.....
Citaat van Erwin. op 20 augustus 2012, 19:28Ja er staan ergens op dit forum een foto van mijn sub. Maar ik heb geen idee waar en geen zin om te zoeken haha
Ja er staan ergens op dit forum een foto van mijn sub. Maar ik heb geen idee waar en geen zin om te zoeken haha
Citaat van KianYu op 22 augustus 2012, 15:21Eindelijk kan ik van die halvegare 350d af
Kon er niet meer lekker mee schieten, had in eerste instantie door willen sparen voor een 600d of 650d maar dit is al een hele verbetering!
Eindelijk kan ik van die halvegare 350d af
Kon er niet meer lekker mee schieten, had in eerste instantie door willen sparen voor een 600d of 650d maar dit is al een hele verbetering!
Citaat van William op 22 augustus 2012, 17:34Wow, top! Je ziet ze steeds vaker de laatste tijd, spiegelreflexcamera's. Binnenkort kunnen we dus mooie foto's verwachten?
Wow, top! Je ziet ze steeds vaker de laatste tijd, spiegelreflexcamera's. Binnenkort kunnen we dus mooie foto's verwachten?
Citaat van AEW op 22 augustus 2012, 18:16Eindelijk kan ik van die halvegare 350d af
WOOOoooaaaaaAA!!! ziet er mooi uit! Ben benieuwd met wat voor foto's je nu komt
Die Roo/Paars/Roz-ige ziet er wel echt sexy uit trouwens
Eindelijk kan ik van die halvegare 350d af
WOOOoooaaaaaAA!!! ziet er mooi uit! Ben benieuwd met wat voor foto's je nu komt
Die Roo/Paars/Roz-ige ziet er wel echt sexy uit trouwens
Citaat van KianYu op 22 augustus 2012, 21:56Haha, dit is echt een leuk stukje speelgoed en ook nog eens goed betaalbaar
Die oude 350d kon gewoon niet meer, die was op denk ik
Maar hopen dat het nu allemaal nog wat beter/mooier/makkelijker gaat, want ik moet wel zeggen hij is super gebruiksvriendelijk!
Echt een aanrader (tot nu toe) om als instapmodel te nemen als je zit te twijfelen
En nee, ik heb geen roze/rode of bruine genomen maar gewoon een zwarte
Haha, dit is echt een leuk stukje speelgoed en ook nog eens goed betaalbaar
Die oude 350d kon gewoon niet meer, die was op denk ik
Maar hopen dat het nu allemaal nog wat beter/mooier/makkelijker gaat, want ik moet wel zeggen hij is super gebruiksvriendelijk!
Echt een aanrader (tot nu toe) om als instapmodel te nemen als je zit te twijfelen
En nee, ik heb geen roze/rode of bruine genomen maar gewoon een zwarte