Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Demo op 25 maart 2006, 06:16eagles schreef:
hahaha, zo van rechtermuisknop, eigenschappen hahaha 128radoen9800 pro LOL :woohoo: :silly:wat ? :silly: Ja het is een Ati Radeon 9800 pro
Erg tevreden!
Had hem van me ouders gehad voor me verjaardag, maar weet je wat irri was er moest voor die videokaart nog een nieuwe voeding in en het ging me voornamelijk om het spel Battlefield die ik net gekocht had bij de Nieuwsgroepen :pinch:
Hij liep niet echt lekker echt lekker hij haperde een beetje. Toen ook maar een nieuw werk geheugen erbij. Hij werkt perfect nu! < me pc voor games.
eagles schreef:
hahaha, zo van rechtermuisknop, eigenschappen hahaha 128radoen9800 pro LOL :woohoo: :silly:
wat ? :silly: Ja het is een Ati Radeon 9800 pro Erg tevreden!
Had hem van me ouders gehad voor me verjaardag, maar weet je wat irri was er moest voor die videokaart nog een nieuwe voeding in en het ging me voornamelijk om het spel Battlefield die ik net gekocht had bij de Nieuwsgroepen :pinch: Hij liep niet echt lekker echt lekker hij haperde een beetje. Toen ook maar een nieuw werk geheugen erbij. Hij werkt perfect nu! < me pc voor games.
Citaat van Demo op 25 maart 2006, 10:02eagles schreef:
hahaha, zo van rechtermuisknop, eigenschappen hahaha 128radoen9800 pro LOL :woohoo: :silly:ssst nie zeggen zo lijk t net of ik slim ben
eagles schreef:
hahaha, zo van rechtermuisknop, eigenschappen hahaha 128radoen9800 pro LOL :woohoo: :silly:
ssst nie zeggen zo lijk t net of ik slim ben
Citaat van Demo op 27 maart 2006, 16:57tja, meestal bestel ik ze bij een kennis voor ong. 15 eurie, die zit in die handel.
mar heb ze deze keer gewoon bij de dixons gehaald.
tja, meestal bestel ik ze bij een kennis voor ong. 15 eurie, die zit in die handel.
mar heb ze deze keer gewoon bij de dixons gehaald.
Citaat van Demo op 27 maart 2006, 18:25ik heb pas 200 dvd's + hoesjes ( 7mm ) gekocht voor 65 euro
ken je hier bestellen http://www.ddvd.info/nl/
ik heb pas 200 dvd's + hoesjes ( 7mm ) gekocht voor 65 euro
ken je hier bestellen http://www.ddvd.info/nl/