Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van marcelvn op 21 mei 2012, 19:30omg, dat is wel lachen. Daar moet je een foto van maken, 4 notes naast elkaar. Best uniek
Ga ik zeker doen als ik ze binnen krijg
Quad-Duken.nl
omg, dat is wel lachen. Daar moet je een foto van maken, 4 notes naast elkaar. Best uniek
Ga ik zeker doen als ik ze binnen krijg Quad-Duken.nl
Citaat van marcelvn op 22 mei 2012, 09:16lol kreeg mailtje
Zou je mij erop kunnen wijzen hoe ik die galaxy note op kpn.nl kan bestellen met 0 euro bijbetalen?Er staat bij mij minimaal 70 euro namelijk.
Ik zou ook wel graag zo'n telefoon bestellen met een aantrekkelijke prijs.
Forumnaam: VXL
Vervolgens:
Ow sorry ik zie het al, dit gaat alleen met een bedrijfsbundel. Ga ik even als zakelijke klant zo'n ding aanschaffen.Zo'n deal kan je natuurlijk ook niet laten liggen
Hier verschil tussen S3 en Note: http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/289304;310210
Zoals je ziet is er weinig verschil tussen bijde telefoons op het grotere scherm van de note en de procesor van de s3 na
Android ICS (4.0) is al een tijdje uit voor de Note
lol kreeg mailtje
Zou je mij erop kunnen wijzen hoe ik die galaxy note op kpn.nl kan bestellen met 0 euro bijbetalen?Er staat bij mij minimaal 70 euro namelijk.
Ik zou ook wel graag zo'n telefoon bestellen met een aantrekkelijke prijs.
Forumnaam: VXL
Vervolgens:
Ow sorry ik zie het al, dit gaat alleen met een bedrijfsbundel. Ga ik even als zakelijke klant zo'n ding aanschaffen.
Zo'n deal kan je natuurlijk ook niet laten liggen
Hier verschil tussen S3 en Note: http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/289304;310210
Zoals je ziet is er weinig verschil tussen bijde telefoons op het grotere scherm van de note en de procesor van de s3 na
Android ICS (4.0) is al een tijdje uit voor de Note
Citaat van VXL op 22 mei 2012, 18:36Ik dacht ik mail maar even, voordat je het weet zijn die aanbiedingen bij kpn al weer afgelopen:D
Dankjewel voor de tip. De aanbieding bespaart aardig geld tegenover de normale prijzen.
VXL.
Ik dacht ik mail maar even, voordat je het weet zijn die aanbiedingen bij kpn al weer afgelopen:D
Dankjewel voor de tip. De aanbieding bespaart aardig geld tegenover de normale prijzen.
VXL.
Citaat van VXL op 23 mei 2012, 14:08Ik kijk nog regelmatig even op het forum of er iets interessants te vinden is, maar inderdaad de laatste keer dat ik ergens een reactie geplaatst had was al een mooi tijdje geleden.
Ik kijk nog regelmatig even op het forum of er iets interessants te vinden is, maar inderdaad de laatste keer dat ik ergens een reactie geplaatst had was al een mooi tijdje geleden.
Citaat van shadowwatch op 24 mei 2012, 20:53eindelijk is het zover nu ik morgen mijn laatste examen heb waar ik voor kan leren mag ik eindelijk nieuwe onderdelen halen voor een nieuwe kistradio
Ga maandag een nieuwe 4 kanaals versterker halen met lekker vermogen.
- Piekvermogen 1600W
- RMS vermogen @ 4 Ohm: 4x125W
- RMS vermogen @ 2 Ohm: 4x200W
- RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2x400W
En heb zojuist de subwoofer besteld kan niet wachten om die in mijn handen te hebben.
Een hifonics ZX-1254
- 30 cm diameter
- 500W RMS
- 1000W piek vermogen.
Dat gaat toch flink wat bas geven
eindelijk is het zover nu ik morgen mijn laatste examen heb waar ik voor kan leren mag ik eindelijk nieuwe onderdelen halen voor een nieuwe kistradio
Ga maandag een nieuwe 4 kanaals versterker halen met lekker vermogen.
- Piekvermogen 1600W
- RMS vermogen @ 4 Ohm: 4x125W
- RMS vermogen @ 2 Ohm: 4x200W
- RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2x400W
En heb zojuist de subwoofer besteld kan niet wachten om die in mijn handen te hebben.
Een hifonics ZX-1254
- 30 cm diameter
- 500W RMS
- 1000W piek vermogen.
Dat gaat toch flink wat bas geven