do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 497 of 602Volgende

omg, dat is wel lachen. Daar moet je een foto van maken, 4 notes naast elkaar. Best uniek :D

omg, dat is wel lachen. Daar moet je een foto van maken, 4 notes naast elkaar. Best uniek :D

Ga ik zeker doen als ik ze binnen krijg ;) Quad-Duken.nl

404 op quad-duken.nl... pagina bestaat niet :P

mother-of-god.jpg

lol kreeg mailtje

Zou je mij erop kunnen wijzen hoe ik die galaxy note op kpn.nl kan bestellen met 0 euro bijbetalen?

Er staat bij mij minimaal 70 euro namelijk.

Ik zou ook wel graag zo'n telefoon bestellen met een aantrekkelijke prijs.

Forumnaam: VXL

Vervolgens:

Ow sorry ik zie het al, dit gaat alleen met een bedrijfsbundel. Ga ik even als zakelijke klant zo'n ding aanschaffen.

Zo'n deal kan je natuurlijk ook niet laten liggen ;)

Hier verschil tussen S3 en Note: http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/289304;310210

Zoals je ziet is er weinig verschil tussen bijde telefoons op het grotere scherm van de note en de procesor van de s3 na :P

Android ICS (4.0) is al een tijdje uit voor de Note :)

Ik dacht ik mail maar even, voordat je het weet zijn die aanbiedingen bij kpn al weer afgelopen:D

Dankjewel voor de tip. De aanbieding bespaart aardig geld tegenover de normale prijzen.

VXL.

VXL is terug, dat is weer even geleden :)

Ik kijk nog regelmatig even op het forum of er iets interessants te vinden is, maar inderdaad de laatste keer dat ik ergens een reactie geplaatst had was al een mooi tijdje geleden.

eindelijk is het zover nu ik morgen mijn laatste examen heb waar ik voor kan leren mag ik eindelijk nieuwe onderdelen halen voor een nieuwe kistradio :D

Ga maandag een nieuwe 4 kanaals versterker halen met lekker vermogen.

De crunch mxb-4200i

1-1321012618.jpg

- Piekvermogen 1600W

- RMS vermogen @ 4 Ohm: 4x125W

- RMS vermogen @ 2 Ohm: 4x200W

- RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2x400W

En heb zojuist de subwoofer besteld kan niet wachten om die in mijn handen te hebben.

Een hifonics ZX-1254

ZX_subs_01.jpg

- 30 cm diameter

- 500W RMS

- 1000W piek vermogen.

Dat gaat toch flink wat bas geven :D

Die dingen zien er echt super vet uit :o

Ben benieuwd :D

VorigePage 497 of 602Volgende