Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 30 april 2012, 10:01Ben al om 10 uur naar de markt gegaan, en vind het best geslaagd :awesome: (sorry voor de slechte kwaliteit foto's, met de 3DS gemaakt) :
- Mario 3DS houder: €10
- Gameboy Pocket (schermpje zit los dus ff vast lijmen) + Donkey Kong + Pokémon Yellow: €15
- Super Mario Advance + handleiding: €2
Nog ff wat foto's:
Misschien zo nog ff naar het andere kant van het dorp, daar schijnt ook nog markt te zijn
Ben al om 10 uur naar de markt gegaan, en vind het best geslaagd :awesome: (sorry voor de slechte kwaliteit foto's, met de 3DS gemaakt) :
- Mario 3DS houder: €10
- Gameboy Pocket (schermpje zit los dus ff vast lijmen) + Donkey Kong + Pokémon Yellow: €15
- Super Mario Advance + handleiding: €2
Nog ff wat foto's:
Misschien zo nog ff naar het andere kant van het dorp, daar schijnt ook nog markt te zijn
Citaat van Releases op 30 april 2012, 15:30Helaas geen leuke dealtjes kunnen vinden vandaag. Zoals in Pawn Stars ben ik over de markten heen gelopen. Was opzoek naar Nintendo spul voor een prikkie maar helaas nergens wat leuks kunnen vinden. Wil toch langzaam me collectie gaan opbouwen.. Haha
Helaas geen leuke dealtjes kunnen vinden vandaag. Zoals in Pawn Stars ben ik over de markten heen gelopen. Was opzoek naar Nintendo spul voor een prikkie maar helaas nergens wat leuks kunnen vinden. Wil toch langzaam me collectie gaan opbouwen.. Haha
Citaat van Duken op 30 april 2012, 20:18Heb jij nu niet een keer alles van Nintendo Zomby?!
Mijn broer heeft een gamecube met een kleine 15 games gekocht voor 20 euro...
Ikzelf heb wat speelgoed gekocht voor mijn zoontje en dochter. Autotjes, hotweels en littlepeople... zegt jullie vast weinig
Heb jij nu niet een keer alles van Nintendo Zomby?!
Mijn broer heeft een gamecube met een kleine 15 games gekocht voor 20 euro...
Ikzelf heb wat speelgoed gekocht voor mijn zoontje en dochter. Autotjes, hotweels en littlepeople... zegt jullie vast weinig
Citaat van Rikkert. op 30 april 2012, 20:44Zegt mij heus wel wat hoor
Ik ben de markt niet opgeweest
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Zegt mij heus wel wat hoor
Ik ben de markt niet opgeweest
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Citaat van Marciej123 op 30 april 2012, 22:37Hotweels zoiezo wel! Dat waren vroeger, DE autotjes! Heb nog een hele verzameling hier liggen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Hotweels zoiezo wel! Dat waren vroeger, DE autotjes! Heb nog een hele verzameling hier liggen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Citaat van William op 9 mei 2012, 19:42Vandaag Singstar Dance ontvangen.
Ik heb hem op een 2dehandssite gekocht, maar het spel was nog nieuw. Ik heb dus een goede koop kunne doen!
Het dansgedeelte is niet goed, maar daar heb ik het niet voor gekocht. Er staan geweldige liedjes op om te zingen!
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2
Vandaag Singstar Dance ontvangen.
Ik heb hem op een 2dehandssite gekocht, maar het spel was nog nieuw. Ik heb dus een goede koop kunne doen!
Het dansgedeelte is niet goed, maar daar heb ik het niet voor gekocht. Er staan geweldige liedjes op om te zingen!
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2
Citaat van Duken op 10 mei 2012, 06:31Ai.... - vind ik leuk
Hoevaak ik geen karaoke games heb gedaan op de xbox
must do this with beer
Ai.... - vind ik leuk
Hoevaak ik geen karaoke games heb gedaan op de xbox must do this with beer