Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van shadowwatch op 15 maart 2012, 15:24ja ben benieuwd hoelang ik ermee ga doen met 4x fitness in de week...
ja ben benieuwd hoelang ik ermee ga doen met 4x fitness in de week...
Citaat van Releases op 15 maart 2012, 15:31
Gister binnen gehad, vandaag al weer heerlijk zonnetje, hop op dat ding! 150$ retail prijs , Releases prijs 0$
Gister binnen gehad, vandaag al weer heerlijk zonnetje, hop op dat ding! 150$ retail prijs , Releases prijs 0$
Citaat van Releases op 15 maart 2012, 15:37Releases... gimme that trick!! Ik ben ook toe aan zo een bril!
Mocht de volgende onderweg komen stuur ik je even een PM.
Releases... gimme that trick!! Ik ben ook toe aan zo een bril!
Mocht de volgende onderweg komen stuur ik je even een PM.
Citaat van shadowwatch op 15 maart 2012, 18:13Ik heb weer een nieuwe bestelling geplaatst bij conrad voor de controller en wat dingen die ik wil proberen zoals een chip ervoor maken die het wat makkelijker maakt:
basisschakelaar aan/aan
drukschakelaar aan/aan
LED 3 mm blauw
3de hand met loep
soldeerbouthouder
soldeer rasterbord
Chip-LED geel
Chip-LED groen
Dremel 200-5 mini boormachine
Ik heb weer een nieuwe bestelling geplaatst bij conrad voor de controller en wat dingen die ik wil proberen zoals een chip ervoor maken die het wat makkelijker maakt:
basisschakelaar aan/aan
drukschakelaar aan/aan
LED 3 mm blauw
3de hand met loep
soldeerbouthouder
soldeer rasterbord
Chip-LED geel
Chip-LED groen
Dremel 200-5 mini boormachine
Citaat van William op 17 maart 2012, 15:24
Scooter eindelijk af.
Na maanden stil gestaan te hebben kwam mijn vader met het slappe idee om de bougie te vervangen naar de oude.
Eind conclusie : Om 11 uur startte die na 1 kick en om 1 uur was dit het eind resultaat.
Scooter eindelijk af.
Na maanden stil gestaan te hebben kwam mijn vader met het slappe idee om de bougie te vervangen naar de oude.
Eind conclusie : Om 11 uur startte die na 1 kick en om 1 uur was dit het eind resultaat.
Citaat van shadowwatch op 17 maart 2012, 16:04ziet er goed uit. heb je wat veranderd aan wat erop ligt?
ik zou trouwens het stuur vervangen voor een sportstuur ziet er beter uit naar mijn mening
ziet er goed uit. heb je wat veranderd aan wat erop ligt?
ik zou trouwens het stuur vervangen voor een sportstuur ziet er beter uit naar mijn mening