Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 11 februari 2012, 10:13Wie red alert 3 aan mij kan "geven" krijgt 5$, stuur pm bij interesse
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Wie red alert 3 aan mij kan "geven" krijgt 5$, stuur pm bij interesse
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Pctje op 11 februari 2012, 11:31Hmm ik zou ook wel heel graag bf willen (A) kan iemand mij uitleggen hoe?
EN zoals hierboven je krijgt 5 eu. als et lukt
Hmm ik zou ook wel heel graag bf willen (A) kan iemand mij uitleggen hoe? EN zoals hierboven je krijgt 5 eu. als et lukt
Citaat van Rikkert. op 11 februari 2012, 12:07Ik zal straks een poging voor jullie wagen
Even kijken of ik het nog kan
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Ik zal straks een poging voor jullie wagen Even kijken of ik het nog kan
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Freddytje op 11 februari 2012, 13:29Eerst was het easy maar de chat is weg? Is het niet de bedoeling dat die ergens anders besproken wordt?
Eerst was het easy maar de chat is weg? Is het niet de bedoeling dat die ergens anders besproken wordt?
Citaat van Heisenberg op 11 februari 2012, 13:35Haha weet ik, was ook als grapje bedoeld
Maar geniet ervan, helaas worden ze echt veel gestolen.
Haha weet ik, was ook als grapje bedoeld Maar geniet ervan, helaas worden ze echt veel gestolen.
Citaat van Farid. op 11 februari 2012, 19:16Alan wake voor de 360 gehaald bij de lokale gameshop. Ney even gespeeld en heb constant de rillingen...
http://www.wordpress.wgnijboer.nl/wp-content/uploads/alan-wake_logo.jpg
Sent from my Samsung Galaxy SII
Alan wake voor de 360 gehaald bij de lokale gameshop. Ney even gespeeld en heb constant de rillingen...
http://www.wordpress.wgnijboer.nl/wp-content/uploads/alan-wake_logo.jpg
Citaat van Rooo1o op 11 februari 2012, 21:38Waarom haal je hem nu nog voor de 360? Binnen enkele dagen komt hij uit voor Steam voor een budgetprijs en superieure graphics...
Waarom haal je hem nu nog voor de 360? Binnen enkele dagen komt hij uit voor Steam voor een budgetprijs en superieure graphics...
Citaat van Rikkert. op 11 februari 2012, 22:36@ ^
Misschien vind hij gamen op de xbox fijner
Heb ook wat nieuws, gewoon voor de lol gekocht
Garry's Mod
@ ^
Misschien vind hij gamen op de xbox fijner
Heb ook wat nieuws, gewoon voor de lol gekocht
Garry's Mod
Citaat van Farid. op 12 februari 2012, 11:36Wou hem al een tijdje hebben voor de xbox. Vind gamen op me xbox fijner en mijn pc trekt de games nu nog maar met moeite
vandaar.
Wou hem al een tijdje hebben voor de xbox. Vind gamen op me xbox fijner en mijn pc trekt de games nu nog maar met moeite vandaar.
Citaat van Duken op 13 februari 2012, 19:56Garry's Mod is cool. Vroeger veel mee lopen spelen, beetje GTA4 ding. Gewoon lekker kloot fiolen.. wat gebeurt er als....
Ik daar 10 zombies neerzet en daar een agentje.... dan wat water etc, Heerlijk
Garry's Mod is cool. Vroeger veel mee lopen spelen, beetje GTA4 ding. Gewoon lekker kloot fiolen.. wat gebeurt er als....
Ik daar 10 zombies neerzet en daar een agentje.... dan wat water etc, Heerlijk