Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van shadowwatch op 9 februari 2012, 20:51ziet er zwaar netjes uit!
daar zal je toch wel aardig wat voor neer moeten hebben leggen
Ik heb zelf pas een Turtle Beach PX5 gekocht en een kapotte ps3 die ik gemaakt heb.
ziet er zwaar netjes uit!
daar zal je toch wel aardig wat voor neer moeten hebben leggen
Ik heb zelf pas een Turtle Beach PX5 gekocht en een kapotte ps3 die ik gemaakt heb.
Citaat van Marciej123 op 9 februari 2012, 21:13het is niet zo illegaal als jullie denken ghehe, Anyways, it's about the product.
Die turtle Beach ziet er ook wel heerlijk uit hoor, ziet ie lekker om je hoofd?
Studio's Zitten wel heerlijk, Detox wat minder.
het is niet zo illegaal als jullie denken ghehe, Anyways, it's about the product.
Citaat van shadowwatch op 9 februari 2012, 21:22Jaa zit echt perfect je hebt amper in de gate dat je hem op hebt en 7.1 surround en kan hem via bluetooth aansluiten op mobiel maar mag ook wel voor dat geld..
Jaa zit echt perfect je hebt amper in de gate dat je hem op hebt en 7.1 surround en kan hem via bluetooth aansluiten op mobiel maar mag ook wel voor dat geld..
Citaat van Marciej123 op 9 februari 2012, 21:27netjes netjes, zit er trouwens ook active noise canceling op?
netjes netjes, zit er trouwens ook active noise canceling op?
Citaat van shadowwatch op 9 februari 2012, 21:47moet je me even uitleggen wat het precies inhoud
moet je me even uitleggen wat het precies inhoud
Citaat van Heisenberg op 9 februari 2012, 22:11Geluiden die om je heen zijn worden opgenomen door de headset en gefilterd waardoor je alleen de headset hoort en geen omgevingsgeluid.
Heb het even voor je opgezocht en hij http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets/ear-force-px5.aspx]blijkt het wel te hebben, dus dat is wel lekker meegenomen!
Geluiden die om je heen zijn worden opgenomen door de headset en gefilterd waardoor je alleen de headset hoort en geen omgevingsgeluid.
Heb het even voor je opgezocht en hij http://www.turtlebeach.com/products/ps3-gaming-headsets/ear-force-px5.aspx]blijkt het wel te hebben, dus dat is wel lekker meegenomen!
Citaat van Marciej123 op 9 februari 2012, 22:23das mooi hoor, vindt het namelijk wel een groot verschil of je met of zonder Active noise canceling naar muziek of game luistert
das mooi hoor, vindt het namelijk wel een groot verschil of je met of zonder Active noise canceling naar muziek of game luistert
Citaat van shadowwatch op 9 februari 2012, 22:37ow zo ja ik wist inderdaad wel dat die dat had alleen wist de engelse benaming er niet van:p
ow zo ja ik wist inderdaad wel dat die dat had alleen wist de engelse benaming er niet van:p
Citaat van William op 10 februari 2012, 21:03het is niet zo illegaal als jullie denken ghehe, Anyways, it's about the product.
Is toch als reviewer of niet dan?
Dan krijg je altijd allemaal gratis promo shit
het is niet zo illegaal als jullie denken ghehe, Anyways, it's about the product.
Is toch als reviewer of niet dan? Dan krijg je altijd allemaal gratis promo shit