Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Thijs. op 22 januari 2012, 09:21Haha, Like!
Maar mooi Zomby, had je er niet al een?
Mis je nog wat in je collectie van alle retro-gameconsoles?
Haha, Like!
Maar mooi Zomby, had je er niet al een?
Mis je nog wat in je collectie van alle retro-gameconsoles?
Citaat van Eagles op 22 januari 2012, 11:05ik heb nog de eerste nintendo staan, gekregen toen ik 8 was (20 jaar geleden ) met doos en al.
levert dat al iets op of moet ik nog 20 jaar wachten ?
ik heb nog de eerste nintendo staan, gekregen toen ik 8 was (20 jaar geleden ) met doos en al.
Citaat van William op 22 januari 2012, 12:40Ik heb vrijdag Sports Champions gekocht, echt een geweldig spel dat duidelijk laat zien wat de PlayStation Move allemaal kan.
Ik heb vrijdag Sports Champions gekocht, echt een geweldig spel dat duidelijk laat zien wat de PlayStation Move allemaal kan.
Citaat van William op 22 januari 2012, 13:15ik heb nog de eerste nintendo staan, gekregen toen ik 8 was (20 jaar geleden ) met doos en al.
Je zou kunnen kijken wat het nu waard is en dan over een jaar nog eens?
ik heb nog de eerste nintendo staan, gekregen toen ik 8 was (20 jaar geleden ) met doos en al.
Je zou kunnen kijken wat het nu waard is en dan over een jaar nog eens?
Citaat van Zombymario op 23 januari 2012, 13:56ik heb nog de eerste nintendo staan, gekregen toen ik 8 was (20 jaar geleden ) met doos en al.
Hangt er vanaf wat de kwaliteit van de Nintendo is. Maar als je dus een NES hebt met doos en al, ik zeg €60 of meer?
(btw: ik wil graag voor me verjaardag een NES met doos kopen, dus als je hem wilt verkopen. Ik ben je "beste vriend"
)
Hangt er vanaf wat de kwaliteit van de Nintendo is. Maar als je dus een NES hebt met doos en al, ik zeg €60 of meer?
(btw: ik wil graag voor me verjaardag een NES met doos kopen, dus als je hem wilt verkopen. Ik ben je "beste vriend" )
Citaat van Eagles op 24 januari 2012, 06:48Hangt er vanaf wat de kwaliteit van de Nintendo is. Maar als je dus een NES hebt met doos en al, ik zeg €60 of meer?
(btw: ik wil graag voor me verjaardag een NES met doos kopen, dus als je hem wilt verkopen. Ik ben je "beste vriend"
)
op marktplaats komt ie niet boven de 40 euro uit, daar gaat mijn jeugdsentiment niet de deur voor uit
)
op marktplaats komt ie niet boven de 40 euro uit, daar gaat mijn jeugdsentiment niet de deur voor uit