Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 5 mei 2008, 10:44Ik heb een dit:
Archos 604 WiFi, ook een soort MP3 speler, maar dan vooral ook voor films, filesharing, TV opnames, audiorecording en internet. Werkt echt fantastisch.
Ik heb een dit:
Archos 604 WiFi, ook een soort MP3 speler, maar dan vooral ook voor films, filesharing, TV opnames, audiorecording en internet. Werkt echt fantastisch.
Citaat van Robin op 5 mei 2008, 10:45En nu weer ontopic.
Of anders.. :guns:
sorry meester
Haha, lol.
Ik heb een dit:
*Knip
Stoer ding, beetje vergelijkbaar met de Ipod Touch dus?
En nu weer ontopic.
Of anders.. :guns:
sorry meester
Haha, lol.
Ik heb een dit:
*Knip
Stoer ding, beetje vergelijkbaar met de Ipod Touch dus?
Citaat van Tom op 5 mei 2008, 10:56Veel beter dan een IPod. Dit is topkwaliteit. Maar goed, mocht je er 1 willen kopen, zou ik voor de 605 WiFi gaan, daar kun je ook nog Games op spelen. Die kost nu 312 euro voor 80GB harddisk, terwijl de mijne een jaar geleden (604 WiFi) 420 euro kostte voor 30 GB.
Veel beter dan een IPod. Dit is topkwaliteit. Maar goed, mocht je er 1 willen kopen, zou ik voor de 605 WiFi gaan, daar kun je ook nog Games op spelen. Die kost nu 312 euro voor 80GB harddisk, terwijl de mijne een jaar geleden (604 WiFi) 420 euro kostte voor 30 GB.
Citaat van Piet Hein op 5 mei 2008, 11:09Ik heb een dit:
ziet er goed uit voor een mp3 player
Ik heb een dit:
ziet er goed uit voor een mp3 player
Citaat van William op 5 mei 2008, 20:51Veel beter dan een IPod. Dit is topkwaliteit. Maar goed, mocht je er 1 willen kopen, zou ik voor de 605 WiFi gaan, daar kun je ook nog Games op spelen. Die kost nu 312 euro voor 80GB harddisk, terwijl de mijne een jaar geleden (604 WiFi) 420 euro kostte voor 30 GB.
In welk opzicht is hij beter dan de ipod touch? GB/prijs verhouding ligt iig wel een stuk beter dan de ipod. Maar ik durf haast met zekerheid te zeggen dat het bedieningsgemak van de ipod touch niet geevenaard wordt met dit apparaat. Is het ook mogelijk om 3rd party apps te installen op dit apparaatje?
Veel beter dan een IPod. Dit is topkwaliteit. Maar goed, mocht je er 1 willen kopen, zou ik voor de 605 WiFi gaan, daar kun je ook nog Games op spelen. Die kost nu 312 euro voor 80GB harddisk, terwijl de mijne een jaar geleden (604 WiFi) 420 euro kostte voor 30 GB.
In welk opzicht is hij beter dan de ipod touch? GB/prijs verhouding ligt iig wel een stuk beter dan de ipod. Maar ik durf haast met zekerheid te zeggen dat het bedieningsgemak van de ipod touch niet geevenaard wordt met dit apparaat. Is het ook mogelijk om 3rd party apps te installen op dit apparaatje?
Citaat van William op 5 mei 2008, 20:59Ik heb een dit:
mooie mp3 speler alleen ziet hij er wel groot uit
Ik heb een dit:
mooie mp3 speler alleen ziet hij er wel groot uit
Citaat van Pctje op 6 mei 2008, 09:29Ik heb een dit:
Vet ding
stoer dat je er mee op internet kan dat mis ik af en toe wel op me ipod
Ik heb een dit:
Vet ding
stoer dat je er mee op internet kan dat mis ik af en toe wel op me ipod
Citaat van Tom op 6 mei 2008, 10:39@Kaasbroodje: hij is ook wel groot, maar hij is voor veel meer geschikt dan MP3. Ik gebruik hem voornamelijk voor films en internet.
@Pctje: Ach... als je niet veel gebruikmaakt van de filmoptie en opnemen van de tv af is dit wel een miskoop. Kun je beter een telefoon kopen, zit wel goed internet op als je dat wilt hebben.
Er is trouwens een betere versie nu, de Archos 605 WiFi. Daarmee kun je ook gamen en java-sites bekijken. Tevens is het een GPS voor in je auto.
@Kaasbroodje: hij is ook wel groot, maar hij is voor veel meer geschikt dan MP3. Ik gebruik hem voornamelijk voor films en internet.
@Pctje: Ach... als je niet veel gebruikmaakt van de filmoptie en opnemen van de tv af is dit wel een miskoop. Kun je beter een telefoon kopen, zit wel goed internet op als je dat wilt hebben.
Er is trouwens een betere versie nu, de Archos 605 WiFi. Daarmee kun je ook gamen en java-sites bekijken. Tevens is het een GPS voor in je auto.
Citaat van William op 6 mei 2008, 13:03Vind de interface er wel mooi uitzien
is dat te veranderen of niet? En nogmaals hoe dun is hij.
Vind de interface er wel mooi uitzien is dat te veranderen of niet? En nogmaals hoe dun is hij.