Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 4 januari 2012, 14:15Nieuw abbonement besteld bij de UPC.
http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket-met-50mb/
Tv hadden we daar al maar we gaan nu van het rotte 8MB/1MB van kpn 50MB/2.5MB van UPC.
Iemand ervaring met UPC internet?
-
wel blij, Film 1 erbij, Eredivisie moeten we er nog bij halen. nieuwe mediabox om alles op te nemen, en hopelijk gaat het overstappen erg snel, en makkelijk
Nieuw abbonement besteld bij de UPC.
http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket-met-50mb/
Tv hadden we daar al maar we gaan nu van het rotte 8MB/1MB van kpn 50MB/2.5MB van UPC.
-
wel blij, Film 1 erbij, Eredivisie moeten we er nog bij halen. nieuwe mediabox om alles op te nemen, en hopelijk gaat het overstappen erg snel, en makkelijk
Citaat van IfElse op 4 januari 2012, 17:14Nieuw abbonement besteld bij de UPC.
http://www.upc.nl/pa...akket-met-50mb/
-
Ja, valt alleen maar weg... Misschien bij jou abonnement/modem niet
?
Nieuw abbonement besteld bij de UPC.
http://www.upc.nl/pa...akket-met-50mb/
-
Ja, valt alleen maar weg... Misschien bij jou abonnement/modem niet ?
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2012, 11:05@DHRJ, das niet te hopen xd, gelukkig is de signaalsterkte heel goed hier in dit huis
@DHRJ, das niet te hopen xd, gelukkig is de signaalsterkte heel goed hier in dit huis
Citaat van Rikkert. op 6 januari 2012, 17:46Nieuwe PC is binnen, hadden ze bij de buren afgeleverd...
Is nu aan het installen.
Ben alleen foto's vergeten te maken, maar van buiten zie je alleen maar de Cooler Master Silencio 550
Nieuwe PC is binnen, hadden ze bij de buren afgeleverd...
Is nu aan het installen.
Ben alleen foto's vergeten te maken, maar van buiten zie je alleen maar de Cooler Master Silencio 550
Citaat van marcelvn op 6 januari 2012, 17:55Nieuwe PC is binnen, hadden ze bij de buren afgeleverd...
Is nu aan het installen.
Dan laat je die toch zien
Nice ding hoor
Nieuwe PC is binnen, hadden ze bij de buren afgeleverd...
Is nu aan het installen.
Dan laat je die toch zien
Nice ding hoor
Citaat van Robbert op 6 januari 2012, 17:55Weer een hele hoop nieuwe kleding: 1 paar Nike Air Max schoenen, 1 Adidas vest, 2 nieuwe jassen en een paar nieuwe t-shirts!
Weer een hele hoop nieuwe kleding: 1 paar Nike Air Max schoenen, 1 Adidas vest, 2 nieuwe jassen en een paar nieuwe t-shirts!
Citaat van marcelvn op 6 januari 2012, 18:11Merk kleding shoppen, bier zuipen, keihard feesten en toch een profiel foto van een stuk gerecycled papier beschreven met een markeerstift. o_O
Merk kleding shoppen, bier zuipen, keihard feesten en toch een profiel foto van een stuk gerecycled papier beschreven met een markeerstift. o_O
Citaat van Rikkert. op 6 januari 2012, 18:12@Marcel
Zat op tablet, en zocht het niet omdat dat te zoeken
Thx
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
@Marcel
Zat op tablet, en zocht het niet omdat dat te zoeken
Thx
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Robbert op 6 januari 2012, 18:14Die profielfoto heb ik er niet opgezet. Ik denk dat DukeN de profielfoto waarschijnlijk er op heeft gezet. omdat hij mogelijk vond dat ik te lang geen profielfoto ingesteld had
.
Die profielfoto heb ik er niet opgezet. Ik denk dat DukeN de profielfoto waarschijnlijk er op heeft gezet. omdat hij mogelijk vond dat ik te lang geen profielfoto ingesteld had .