do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 479 of 602Volgende

Nieuw abbonement besteld bij de UPC.

http://www.upc.nl/pakketten/alles-in-1-voordeelpakket-met-50mb/

Tv hadden we daar al maar we gaan nu van het rotte 8MB/1MB van kpn 50MB/2.5MB van UPC.

Iemand ervaring met UPC internet?

-

wel blij, Film 1 erbij, Eredivisie moeten we er nog bij halen. nieuwe mediabox om alles op te nemen, en hopelijk gaat het overstappen erg snel, en makkelijk :D

UPC is volgens mij de nummer 1 van het internet dus dat zal wel goed zitten, nice :D

Nieuw abbonement besteld bij de UPC.

http://www.upc.nl/pa...akket-met-50mb/

Tv hadden we daar al maar we gaan nu van het rotte 8MB/1MB van kpn 50MB/2.5MB van UPC.

Iemand ervaring met UPC internet?

-

wel blij, Film 1 erbij, Eredivisie moeten we er nog bij halen. nieuwe mediabox om alles op te nemen, en hopelijk gaat het overstappen erg snel, en makkelijk :D

Ja, valt alleen maar weg... Misschien bij jou abonnement/modem niet :P?

@DHRJ, das niet te hopen xd, gelukkig is de signaalsterkte heel goed hier in dit huis :)

Nieuwe PC is binnen, hadden ze bij de buren afgeleverd...

Is nu aan het installen.

Ben alleen foto's vergeten te maken, maar van buiten zie je alleen maar de Cooler Master Silencio 550 :P

Nieuwe PC is binnen, hadden ze bij de buren afgeleverd...

Is nu aan het installen.

Ben alleen foto's vergeten te maken, maar van buiten zie je alleen maar de Cooler Master Silencio 550 :P

Dan laat je die toch zien :D

Silencio550_1.jpg

Nice ding hoor :P

Weer een hele hoop nieuwe kleding: 1 paar Nike Air Max schoenen, 1 Adidas vest, 2 nieuwe jassen en een paar nieuwe t-shirts! :D

Merk kleding shoppen, bier zuipen, keihard feesten en toch een profiel foto van een stuk gerecycled papier beschreven met een markeerstift. o_O

@Marcel

Zat op tablet, en zocht het niet omdat dat te zoeken :P

Thx :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Die profielfoto heb ik er niet opgezet. Ik denk dat DukeN de profielfoto waarschijnlijk er op heeft gezet. omdat hij mogelijk vond dat ik te lang geen profielfoto ingesteld had ;).

VorigePage 479 of 602Volgende