Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 6 november 2011, 10:48[A]Zomby
Heb nog wel Pokemon silver en FireRed voor de GB Color. Als je interesse hebt laat maar weten wij doen er toch niks meer mee
Ik heb zelf al Pokémon Gold dus Silver hoef ik niet echt. En FireRed is voor de Gameboy Adavnce. En die heb ik al. Als het Pokémon Red was, dan wou ik hem wel misschien
[A]Zomby
Heb nog wel Pokemon silver en FireRed voor de GB Color. Als je interesse hebt laat maar weten wij doen er toch niks meer mee
Ik heb zelf al Pokémon Gold dus Silver hoef ik niet echt. En FireRed is voor de Gameboy Adavnce. En die heb ik al. Als het Pokémon Red was, dan wou ik hem wel misschien
Citaat van Heisenberg op 6 november 2011, 10:50I know. Vriend van mij speelt al wel online maar ik speel hem nu op mijn gebannende Xbox 360 ipv legit Xbox. Maar vriend van mij werkt bij een game-store en daar was de levering al binnen
.
I know. Vriend van mij speelt al wel online maar ik speel hem nu op mijn gebannende Xbox 360 ipv legit Xbox. Maar vriend van mij werkt bij een game-store en daar was de levering al binnen .
Citaat van Rikkert. op 8 november 2011, 19:05Nice hoor
Krijg binnen nu en 5 minuten mijn key
Dan downloaden en morgen/vandaag nog even MW3 doen
Nice hoor
Krijg binnen nu en 5 minuten mijn key
Dan downloaden en morgen/vandaag nog even MW3 doen
Citaat van Freddytje op 8 november 2011, 19:08Netjes Robin, het echte werk is begonnen!
Haha nice rikkert, heb je een Russische key of gewoon normaal? Steam zal nu ook wel klaar met downloaden zijn
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Netjes Robin, het echte werk is begonnen!
Haha nice rikkert, heb je een Russische key of gewoon normaal? Steam zal nu ook wel klaar met downloaden zijn
Citaat van Freddytje op 8 november 2011, 19:11Hehe, ik wou m via buycdgames maar die site lag er uit :s toen maar via steam gekocht
Hehe, ik wou m via buycdgames maar die site lag er uit :s toen maar via steam gekocht