Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 26 oktober 2011, 14:10yep, DX, Trouwens die case fan werkt goed en ziet dr mooi uit. (Hij blaast lucht uit en haalt er 4 graden vanaf
)
yep, DX, Trouwens die case fan werkt goed en ziet dr mooi uit. (Hij blaast lucht uit en haalt er 4 graden vanaf )
Citaat van Freddytje op 26 oktober 2011, 14:17yep, DX, Trouwens die case fan werkt goed en ziet dr mooi uit. (Hij blaast lucht uit en haalt er 4 graden vanaf
)
Zet er dan nog 1 neer. Dan is je 8 graden koeler :
@Rikkert, congratz! Misschien binnenkort ook maar kopen. Maar dat zie ik nog wel. Veel plezier!
yep, DX, Trouwens die case fan werkt goed en ziet dr mooi uit. (Hij blaast lucht uit en haalt er 4 graden vanaf
)
Zet er dan nog 1 neer. Dan is je 8 graden koeler :
@Rikkert, congratz! Misschien binnenkort ook maar kopen. Maar dat zie ik nog wel. Veel plezier!
Citaat van Rikkert. op 26 oktober 2011, 14:38[A]Freddytje
Thnx
Nog 6 minuten downloaden :s
[A]Glenneke1996
Nicee! Wij krijgen er misschien ook 1 over een paar weken...
Veel plezier
[A]Freddytje
Thnx Nog 6 minuten downloaden :s
[A]Glenneke1996
Nicee! Wij krijgen er misschien ook 1 over een paar weken...
Veel plezier
Citaat van William op 26 oktober 2011, 14:58Ik start de PlayStation op en wil beginnen spelen, kan ik nog een hele update doen. En aangezien die gedownload wordt via het internet gaat dit redelijk traag.
Ik start de PlayStation op en wil beginnen spelen, kan ik nog een hele update doen. En aangezien die gedownload wordt via het internet gaat dit redelijk traag.
Citaat van PCgamer op 27 oktober 2011, 18:29
Wat een drama met dat ding van D-Link, maar besloten een nieuw router te kopen.
En Battlefield 3 binnen, alleen die activatie werkt niet >
Wat een drama met dat ding van D-Link, maar besloten een nieuw router te kopen.
En Battlefield 3 binnen, alleen die activatie werkt niet >
Citaat van Rikkert. op 27 oktober 2011, 20:14Dat is kut. Heb hem vanmorgen even gespeeld alleen ben nu op vakantie :s
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Dat is kut. Heb hem vanmorgen even gespeeld alleen ben nu op vakantie :s
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.