Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 13 september 2011, 13:54Ik heb 'm gezien, was nog aan 't twijfelen om 'm te nemen maar ik lees 't toch niet. Wel een hele leuke aanbieding.
Ik heb 'm gezien, was nog aan 't twijfelen om 'm te nemen maar ik lees 't toch niet. Wel een hele leuke aanbieding.
Citaat van Pctje op 13 september 2011, 14:22Haha. Ja, ik heb ook even getwijfeld. Maar ik vond het wel de moeite waard. En voor dit bedragje kan ik ook mooi eens kijken of ik het tijdschrift echt de moeite waard vind. M'n pa had er al wel een paar, en hij was er wel tevreden over.
Haha. Ja, ik heb ook even getwijfeld. Maar ik vond het wel de moeite waard. En voor dit bedragje kan ik ook mooi eens kijken of ik het tijdschrift echt de moeite waard vind. M'n pa had er al wel een paar, en hij was er wel tevreden over.
Citaat van Duken op 13 september 2011, 14:23Nou... als dat de cover is hebben ze een bar slecht lettertype gekozen over de foto heen... je moet je echt focussen wil je dat kunnen lezen :S of is dat juist de bedoelding?!
Nou... als dat de cover is hebben ze een bar slecht lettertype gekozen over de foto heen... je moet je echt focussen wil je dat kunnen lezen :S of is dat juist de bedoelding?!
Citaat van maxmeyer op 13 september 2011, 15:35PU abonnement plus MW3 ;D Weet iemand of ik hem dan ook gelijk op 8 november in de bus heb?
PU abonnement plus MW3 ;D Weet iemand of ik hem dan ook gelijk op 8 november in de bus heb?
Citaat van Rikkert. op 13 september 2011, 15:37Of je MW3 gelijk in de bus hebt? Denk het niet had dat vorig jaar met black ops ook 1 maand later ongeveer (kan ook minder zijn is al lang geleden :s)
Of je MW3 gelijk in de bus hebt? Denk het niet had dat vorig jaar met black ops ook 1 maand later ongeveer (kan ook minder zijn is al lang geleden :s)
Citaat van Freddytje op 13 september 2011, 15:57Precies zoals rikkert zegt. Het kan een paar weken duren. Had ik ook met Black Ops. Ik was er echt boos om. Maar dat neemt niet weg dat ik nu al 9e prestige ben ;D
Precies zoals rikkert zegt. Het kan een paar weken duren. Had ik ook met Black Ops. Ik was er echt boos om. Maar dat neemt niet weg dat ik nu al 9e prestige ben ;D
Citaat van Pctje op 13 september 2011, 16:12Nou... als dat de cover is hebben ze een bar slecht lettertype gekozen over de foto heen... je moet je echt focussen wil je dat kunnen lezen :S of is dat juist de bedoelding?!
Was gewoon een voorbeeld. Ik ga ervan uit dat het de bedoeling is.
Al is het ook niet mijn keuze..
Nou... als dat de cover is hebben ze een bar slecht lettertype gekozen over de foto heen... je moet je echt focussen wil je dat kunnen lezen :S of is dat juist de bedoelding?!
Was gewoon een voorbeeld. Ik ga ervan uit dat het de bedoeling is.
Al is het ook niet mijn keuze..