Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Pctje op 8 september 2011, 15:12Yup werkt super
Alleen is het even wennen geen homeknop
Maar voor de rest gewoon snel en gewoon super beeld. Geluid is ook goed mooi stereo geluid
Ik wou de Galaxy Tab nemen maar de verkoper zei dat ik beter deze kon nemen want was goedkoper en even goed. En hier kreeg ik films bij en bij de Galaxy Tab niet :
Zo ik zo vrij mogen zijn om te vragen hoeveel je er voor hebt betaald? :
Ik ben ook nog opzoek naar een tab
Yup werkt super
Alleen is het even wennen geen homeknop
Maar voor de rest gewoon snel en gewoon super beeld. Geluid is ook goed mooi stereo geluid
Ik wou de Galaxy Tab nemen maar de verkoper zei dat ik beter deze kon nemen want was goedkoper en even goed. En hier kreeg ik films bij en bij de Galaxy Tab niet :
Zo ik zo vrij mogen zijn om te vragen hoeveel je er voor hebt betaald? : Ik ben ook nog opzoek naar een tab
Citaat van Tom op 8 september 2011, 15:17Ik heb die tablet ook sinds een weekje.
Met toetsenbord, da's echt een verbetering t.o.v. alleen een tab. Als je de kans hebt zou ik die er zeker bij halen.
Ik heb die tablet ook sinds een weekje. Met toetsenbord, da's echt een verbetering t.o.v. alleen een tab. Als je de kans hebt zou ik die er zeker bij halen.
Citaat van Freddytje op 8 september 2011, 15:17Haha, ja de Galaxy Tab vind ik echt veel te duur. 500-700 euri? Terwijl je deze al voor 380 euro hebt
Maar nice dat het goed werkt! Welke Android versie zit er inmiddels op? 3,2 ofzo? Hopelijk komt de EEE Pad 2 snel, dan kan ik die kopen
Haha, ja de Galaxy Tab vind ik echt veel te duur. 500-700 euri? Terwijl je deze al voor 380 euro hebt Maar nice dat het goed werkt! Welke Android versie zit er inmiddels op? 3,2 ofzo? Hopelijk komt de EEE Pad 2 snel, dan kan ik die kopen
Citaat van Rikkert. op 8 september 2011, 15:22@ PCtje
Ik heb er 399 voor betaald maar aangezien die ergens anders 380 is ga ik morgen naar de BCC en vraag ik dat terug :
@Tom
Misschien voor later maar heb ik nu niet nodig
@Freddytje
Galaxy is 479
Er zit 3.2 op ja.
@ PCtje
Ik heb er 399 voor betaald maar aangezien die ergens anders 380 is ga ik morgen naar de BCC en vraag ik dat terug :
Misschien voor later maar heb ik nu niet nodig
Galaxy is 479
Er zit 3.2 op ja.
Citaat van William op 8 september 2011, 15:34Ik zie nog steeds niet het nut in van een tablet, waarom zo groot? Je kan er niet eens mee bellen
Ik zie nog steeds niet het nut in van een tablet, waarom zo groot? Je kan er niet eens mee bellen
Citaat van Tom op 8 september 2011, 15:41Netbookfunctionaliteiten. Ik vervang er gewoon mijn pc door. Van de week heeft mijn pc twee keer aangestaan, waarvan één keer nu. Dat komt alleen omdat ik wat van de pc moet halen om 't ergens anders op te zetten. Speel je geen zware spellen, dan is een tablet verdomd handig. En geen postzegel.
M'n telefoon is toch wat te klein om een paar uur mee te browsen.
Netbookfunctionaliteiten. Ik vervang er gewoon mijn pc door. Van de week heeft mijn pc twee keer aangestaan, waarvan één keer nu. Dat komt alleen omdat ik wat van de pc moet halen om 't ergens anders op te zetten. Speel je geen zware spellen, dan is een tablet verdomd handig. En geen postzegel. M'n telefoon is toch wat te klein om een paar uur mee te browsen.
Citaat van Freddytje op 8 september 2011, 15:44T is gewoon een luxe product. Wat moet een gozer van 16 jaar met een tablet en een SGS2? Geen idee maar ik wil ze toch gaan aanschaffen ;D Gewoon omdat het kan. En gewoon fun is om te hebben. Lekker portable en gamen doe ik dan als nog op mn game pc
T is gewoon een luxe product. Wat moet een gozer van 16 jaar met een tablet en een SGS2? Geen idee maar ik wil ze toch gaan aanschaffen ;D Gewoon omdat het kan. En gewoon fun is om te hebben. Lekker portable en gamen doe ik dan als nog op mn game pc
Citaat van Rikkert. op 8 september 2011, 15:53Haha idd
Heb een SGS en een tablet en een (game) PC. Mijn ouders zeggen ook waarom wil je tablet?
Gewoon voor de fun en de must
Haha idd
Heb een SGS en een tablet en een (game) PC. Mijn ouders zeggen ook waarom wil je tablet?
Gewoon voor de fun en de must