vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 456 of 602Volgende

Yup werkt super :)

Alleen is het even wennen geen homeknop :(

Maar voor de rest gewoon snel en gewoon super beeld. Geluid is ook goed mooi stereo geluid :P

Ik wou de Galaxy Tab nemen maar de verkoper zei dat ik beter deze kon nemen want was goedkoper en even goed. En hier kreeg ik films bij en bij de Galaxy Tab niet ::)

Zo ik zo vrij mogen zijn om te vragen hoeveel je er voor hebt betaald?  ::) Ik ben ook nog opzoek naar een tab

Ik heb die tablet ook sinds een weekje. :) Met toetsenbord, da's echt een verbetering t.o.v. alleen een tab. Als je de kans hebt zou ik die er zeker bij halen.

Haha, ja de Galaxy Tab vind ik echt veel te duur. 500-700 euri? Terwijl je deze al voor 380 euro hebt  :D Maar nice dat het goed werkt! Welke Android versie zit er inmiddels op? 3,2 ofzo? Hopelijk komt de EEE Pad 2 snel, dan kan ik die kopen  :)

@ PCtje

Ik heb er 399 voor betaald maar aangezien die ergens anders 380 is ga ik morgen naar de BCC en vraag ik dat terug ::)

@Tom

Misschien voor later maar heb ik nu niet nodig :P

@Freddytje

Galaxy is 479 :P

Er zit 3.2 op ja.

Hmm okee bedankt! Naja ik wacht nog ff denk ik.. eerst nog andere uitgaven.

Ja ik praat over de 10,1 versie PCtje. Wel even de goede vergelijken ;)

Ik zie nog steeds niet het nut in van een tablet, waarom zo groot? Je kan er niet eens mee bellen :o

Netbookfunctionaliteiten. Ik vervang er gewoon mijn pc door. Van de week heeft mijn pc twee keer aangestaan, waarvan één keer nu. Dat komt alleen omdat ik wat van de pc moet halen om 't ergens anders op te zetten. Speel je geen zware spellen, dan is een tablet verdomd handig. En geen postzegel. :P M'n telefoon is toch wat te klein om een paar uur mee te browsen.

T is gewoon een luxe product. Wat moet een gozer van 16 jaar met een tablet en een SGS2? Geen idee maar ik wil ze toch gaan  aanschaffen  ;D Gewoon omdat het kan. En gewoon fun is om te hebben. Lekker portable en gamen doe ik dan als nog op mn game pc :D

Haha idd :P

Heb een SGS en een tablet en een (game) PC. Mijn ouders zeggen ook waarom wil je tablet?

Gewoon voor de fun en de must :)

VorigePage 456 of 602Volgende