Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 24 augustus 2011, 21:08Ik heb waarschijnlijk m'n auto rijbewijs pas in januari (hoop ik). Ik weet niet of je hem dan al hebt weggedaan. En ik weet niet wat je voor betaald gezien het een vrij nieuw model is. Zip is ongeveer 800 euro 2e hand en een vespa 1750 euro 2e hands. Nieuw koop ik een scooter sowieso gezien ik hem maar een jaar gebruik tot m'n 18e.
Ben nog flink aan het sparen en in januari kijk ik weer verder
weet niet precies wat jouw plannen zijn?
Sent from my SGS II using Tapatalk
Ik heb waarschijnlijk m'n auto rijbewijs pas in januari (hoop ik). Ik weet niet of je hem dan al hebt weggedaan. En ik weet niet wat je voor betaald gezien het een vrij nieuw model is. Zip is ongeveer 800 euro 2e hand en een vespa 1750 euro 2e hands. Nieuw koop ik een scooter sowieso gezien ik hem maar een jaar gebruik tot m'n 18e.
Ben nog flink aan het sparen en in januari kijk ik weer verder weet niet precies wat jouw plannen zijn?
Sent from my SGS II using Tapatalk
Citaat van Robin op 24 augustus 2011, 21:18Tja, persoonlijk vind ik een zip beetje typerend voor de rompslomp marrokanen (no offense, maar je ziet zoveel van die schoffies op die dingen hossen).
Een vespa daarentegen heeft klasse, net als een degelijke Aprilla of Yamaha. Mijne gaat denk ik binnen nu en 3 maanden de verkoop in. Prijs moet (volgens de dealer) ergens liggen tussen de 1500-1650. Daar zit dan slot, helm, en driekwartjaar WA+ verzekering bij. Daarnaast een enorm betrouwbare en professionele dealer (Frits v.d. Bunt in SK). Mocht je interesse hebben kan je altijd even een proefritje maken
Tja, persoonlijk vind ik een zip beetje typerend voor de rompslomp marrokanen (no offense, maar je ziet zoveel van die schoffies op die dingen hossen).
Een vespa daarentegen heeft klasse, net als een degelijke Aprilla of Yamaha. Mijne gaat denk ik binnen nu en 3 maanden de verkoop in. Prijs moet (volgens de dealer) ergens liggen tussen de 1500-1650. Daar zit dan slot, helm, en driekwartjaar WA+ verzekering bij. Daarnaast een enorm betrouwbare en professionele dealer (Frits v.d. Bunt in SK). Mocht je interesse hebben kan je altijd even een proefritje maken
Citaat van Releases op 24 augustus 2011, 22:01Afgelopen maand veel gekocht maar weinig hier ''geshowed''
Bij deze alles op een rijtje.
Netgear 3700v Gigabit Dualband router.
Sony PS3 met alles erop en eran, 250GB - 18 Games - Allemaal top spellen.
OCZ Vertex 2 120GB 2.5 voor in me Macbook Pro
Blackberry 9800 Torch
WD 2TB EARS, bestaande opslag uit te breiden.
Afgelopen maand veel gekocht maar weinig hier ''geshowed''
Bij deze alles op een rijtje.
Netgear 3700v Gigabit Dualband router.
Sony PS3 met alles erop en eran, 250GB - 18 Games - Allemaal top spellen.
OCZ Vertex 2 120GB 2.5 voor in me Macbook Pro
Blackberry 9800 Torch
WD 2TB EARS, bestaande opslag uit te breiden.
Citaat van Duken op 25 augustus 2011, 06:43Zooo leuke spulletjes Releases.
Deze jongen heeft ook wat leuks. SSH tunnel via Socks5. Hiermee internet ik via thuis op me werk. Oftewel, untraceble!
Zooo leuke spulletjes Releases.
Deze jongen heeft ook wat leuks. SSH tunnel via Socks5. Hiermee internet ik via thuis op me werk. Oftewel, untraceble!
Citaat van Heisenberg op 25 augustus 2011, 16:41Tja, persoonlijk vind ik een zip beetje typerend voor de rompslomp marrokanen (no offense, maar je ziet zoveel van die schoffies op die dingen hossen).
Hehe tja eigenlijk al mijn vrienden hebben een Zip. 1500 euro, als het lukt ga ik er graag voor, maar als het niet lukt ben ik niet ontevreden met een Zip. Als je je Aerox voor een leuke prijs kan verkopen voordat ik het geld heb, zeker doen. Mocht het niet lukken en ik heb het geld voor elkaar gekregen dan koop ik hem direct. Eerst maar eens m'n rijbewijs halen, voordat ik allemaal leuke dingen ga aanschaffen
Tja, persoonlijk vind ik een zip beetje typerend voor de rompslomp marrokanen (no offense, maar je ziet zoveel van die schoffies op die dingen hossen).
Hehe tja eigenlijk al mijn vrienden hebben een Zip. 1500 euro, als het lukt ga ik er graag voor, maar als het niet lukt ben ik niet ontevreden met een Zip. Als je je Aerox voor een leuke prijs kan verkopen voordat ik het geld heb, zeker doen. Mocht het niet lukken en ik heb het geld voor elkaar gekregen dan koop ik hem direct. Eerst maar eens m'n rijbewijs halen, voordat ik allemaal leuke dingen ga aanschaffen
Citaat van Marciej123 op 26 augustus 2011, 15:32Nice hoor!
Nee, ik laat hem gewoon legaal ;D Nu nog m'n XBox 360 en games verkopen
Hoeveel
?
Nice hoor!
Nee, ik laat hem gewoon legaal ;D Nu nog m'n XBox 360 en games verkopen
Hoeveel ?