Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 14 april 2008, 19:07Nieuwe Gaming Muis! O0
Je kan , de lichtjes die erop zitten , die je ook op het plaatje ziet , een eigen kleur geven , je kan het gewicht bepalen door middel van kleine gewichtjes die erbij zitten , en er zitten 2 kapjes bij , 1 met grip en 1 soft. !
Prijs : €89,-
als je het mij vraagt vind ik dit teveel luxe...gebruik je dit echt voor een spel? :-[ wat speel jij dan wel niet, geef mij maar een normale muis, maar wel een mooi ding :cool2:
Atm best veel..
In meivakantie , LAN party bij vriend thuis!
Gaan we :
Unreal Tournament 3 , Cod 2 , Cod 4 , G-Mod spelen! :cool2: Met 6 man!
Ik speel nu atm zelf :
Cod 4 , G-Mod, Unreal Tournament 3.
Nieuwe Gaming Muis! O0
Je kan , de lichtjes die erop zitten , die je ook op het plaatje ziet , een eigen kleur geven , je kan het gewicht bepalen door middel van kleine gewichtjes die erbij zitten , en er zitten 2 kapjes bij , 1 met grip en 1 soft. !
Prijs : €89,-
als je het mij vraagt vind ik dit teveel luxe...gebruik je dit echt voor een spel? :-[ wat speel jij dan wel niet, geef mij maar een normale muis, maar wel een mooi ding :cool2:
Atm best veel..
In meivakantie , LAN party bij vriend thuis!
Gaan we :
Unreal Tournament 3 , Cod 2 , Cod 4 , G-Mod spelen! :cool2: Met 6 man!
Ik speel nu atm zelf :
Cod 4 , G-Mod, Unreal Tournament 3.
Citaat van Robin op 14 april 2008, 19:31Leipe shit ouwe.
Doen wij ook vaak, vooral bij mij thuis. 2 á 3 xboxen en dan hardcore halo 3 spelen en in de toekomst natuurlijk GTA IV.
Leipe shit ouwe.
Doen wij ook vaak, vooral bij mij thuis. 2 á 3 xboxen en dan hardcore halo 3 spelen en in de toekomst natuurlijk GTA IV.
Citaat van William op 14 april 2008, 19:47eey Robin , als ik je een keer moet komen inmaken moet je het natuurlijk maar ff zeggen he :friends: O0
morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
eey Robin , als ik je een keer moet komen inmaken moet je het natuurlijk maar ff zeggen he :friends: O0
morge wii laten ombouwen iemand ervaring ermee?
Citaat van Tom op 14 april 2008, 20:21Lol, ik weet wel iemand die jullie hard afmaakt in Halo 3. Een klasgenoot van mij is één van de beste Haloërs van Nederland, zo niet de beste.
Weet alleen z'n gamertag niet, da's wel jammer...
Lol, ik weet wel iemand die jullie hard afmaakt in Halo 3. Een klasgenoot van mij is één van de beste Haloërs van Nederland, zo niet de beste. Weet alleen z'n gamertag niet, da's wel jammer...
Citaat van Robin op 14 april 2008, 20:28eey Robin , als ik je een keer moet komen inmaken moet je het natuurlijk maar ff zeggen he :friends: O0
morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
Dat zie ik als een uitdaging! Heb je halo3?
Binnenkort zoiezo potje doen dan O0
eey Robin , als ik je een keer moet komen inmaken moet je het natuurlijk maar ff zeggen he :friends: O0
morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
Dat zie ik als een uitdaging! Heb je halo3?
Binnenkort zoiezo potje doen dan O0
Citaat van Demo op 16 april 2008, 14:30morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
Mijn wii is omgebouwd met wiikey geen enkele problemen mee!
morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
Citaat van William op 16 april 2008, 19:31morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
wat kan je meer doen als je wii is omgebouwd ?
morge wii laten ombouwen
iemand ervaring ermee?
wat kan je meer doen als je wii is omgebouwd ?
Citaat van William op 16 april 2008, 20:15heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect O0
met een omgebouwde wii kan je gebrande spellen spelen. O0 O0
heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect O0
Citaat van Piet Hein op 17 april 2008, 14:44heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect O0
als je iets laat ombouwen wordt alles op eens goed koper
heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect O0
als je iets laat ombouwen wordt alles op eens goed koper