do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 422 of 602Volgende

Nice. Killzone op 2 manieren beleven. Toch lijkt een controller me fijner

@ JFK Ik heb een tijdje gewerkt met spikes onder de subwoofer van mijn Z-5500, die kan ook extreem hard. Doch prefereer ik een pyramide schuimmat. Kon ik op het werk zo meenemen en vond dit beter klinken. Verschilt altijd per ruimte en opstelling, ik heb bijvoorbeeld een houten vloer waardoor het met de spikes een beetje ging vervormen soms. Op deze manier werkt het prima.

Jaja mensen, sinds donderdag ben ik trots bezitter van de HTC Sensation :D

htc_sensation_vodafone.jpg

Mooie telefoon Maarten!!

Lijkt mij een mooie en fijne telefoon.

Ja idd, dat scherm is ook best groot en helder en dat is altijd mooi :D

Citaat van: Releases op Gisteren om 14:16:48<blockquote>[A] JFK Ik heb een tijdje gewerkt met spikes onder de subwoofer van mijn Z-5500, die kan ook extreem hard. Doch prefereer ik een pyramide schuimmat. Kon ik op het werk zo meenemen en vond dit beter klinken. Verschilt altijd per ruimte en opstelling, ik heb bijvoorbeeld een houten vloer waardoor het met de spikes een beetje ging vervormen soms. Op deze manier werkt het prima.

</blockquote>

Ah okee, wat mijn probleem is, is dat de geluidsgolven weerkaatsen tegen de muur. Hierdoor gaan die golven naar beneden en krijg je het "dreun" effect wat beneden flink hoorbaar is. Maar ik zal eens kijken of ik misschien ergens zo'n mat kan vinden, hopend dat het werkt. Want nu moet ik hem echt instellen op 1/2 van de bass en het volume op 1/10.. zodra de bass voluit staat en het volume ook richting 1/2 gaat, trillen de ramen :s

http://www.chear.nl/products/7127110i.gif

Nieuw iTouch 4 hoesje :)

http://www.dutch-headshop.com/nl/big-bang-autoflower-gefeminiseerd-zaden-greenhouse-p-641.html

3 cannabis zaadjes :)

Heb al 2 normale planten maar bij die 2 is het niet zeker of het vrouwtje of mannetje wordt. Bij deze 3 wordt het zeker een vrouwtje, maar is het nog de vraag of ze willen ontkiemen. :P Deze worden veel kleiner maar zijn in 2 maanden klaar. Die 2 die ik nu heb worden echt 'struiken'. :s

Lol, je praat erover als of het je huisdieren zijn :cool2:

Zijn het ook toch ??? :P

VorigePage 422 of 602Volgende