Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 4 juni 2011, 17:52Burnout paradise viel mij tegen volgens mij ( paradise is toch diegene waarbij je geen directe 1v1v1v1 kan doen) Burnout 3: Takedown vond ik veeel leuker.
Burnout paradise viel mij tegen volgens mij ( paradise is toch diegene waarbij je geen directe 1v1v1v1 kan doen) Burnout 3: Takedown vond ik veeel leuker.
Citaat van Pctje op 4 juni 2011, 18:54
eens even een oordeel er over hebben ben benieuwd. ik vind alleen het punt van online nogal vaag bij brink..
eens even een oordeel er over hebben ben benieuwd. ik vind alleen het punt van online nogal vaag bij brink..
Citaat van William op 4 juni 2011, 20:11Oh ik heb ook wel een paar nieuwe dingen voor PS3
Heavy Rain, maar die heb ik al uitgespeeld, echt geniale spel!
Verder met Welcome Back package 4 ps3 games (Infamous, LBP, WipeOut, Deadnation) en 2 games voor PSP, had 2 ps3 accounts vandaar
Oh ik heb ook wel een paar nieuwe dingen voor PS3
Heavy Rain, maar die heb ik al uitgespeeld, echt geniale spel!
Verder met Welcome Back package 4 ps3 games (Infamous, LBP, WipeOut, Deadnation) en 2 games voor PSP, had 2 ps3 accounts vandaar
Citaat van William op 8 juni 2011, 10:03Heb weer een nieuwe kartmotor, dit keer de ICC 2-takt schakel 50pk 125cc die speciaal voor de kart is gemaakt.
Had eerst een TM Cross, hetzelfde maar dan 40pk. Nu kun je eigenlijk spreken van het snelste van het snelste in de kartwereld. :s
Het is zoiets als dit:
Heb weer een nieuwe kartmotor, dit keer de ICC 2-takt schakel 50pk 125cc die speciaal voor de kart is gemaakt. Had eerst een TM Cross, hetzelfde maar dan 40pk. Nu kun je eigenlijk spreken van het snelste van het snelste in de kartwereld. :s
Het is zoiets als dit:
Citaat van C.K7 op 8 juni 2011, 10:24Heb weer een nieuwe kartmotor, dit keer de ICC 2-takt schakel 50pk 125cc die speciaal voor de kart is gemaakt.
Had eerst een TM Cross, hetzelfde maar dan 40pk. Nu kun je eigenlijk spreken van het snelste van het snelste in de kartwereld. :s
Het is zoiets als dit:
Jammer dat je geen power-ups had (Mario-kart)
Heb weer een nieuwe kartmotor, dit keer de ICC 2-takt schakel 50pk 125cc die speciaal voor de kart is gemaakt.
Het is zoiets als dit:
Jammer dat je geen power-ups had (Mario-kart)