Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van IfElse op 28 mei 2011, 17:22Gefeliciteerd Robin ! Geniet ervan vanavond, lekker verstand op nul en tanken
Ik werd een beetje gek van de updates via applanet. En vond deze app wel de 2 euro waard.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Er zijn goede alternatieven voor Applanet
Gefeliciteerd Robin ! Geniet ervan vanavond, lekker verstand op nul en tanken
Ik werd een beetje gek van de updates via applanet. En vond deze app wel de 2 euro waard.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Er zijn goede alternatieven voor Applanet
Citaat van Zombymario op 28 mei 2011, 20:03Met Action Reply is binnen, een apparaatje waarme je kan cheaten op met je Gameboy Pocket/Color spellen. Hij was €4,50 + €6.25 verzendkosten. Hij doet het goed er is alleen 1 nadeel aan: de verpakking + de handleiding is helemaal in het Frans, en daar versta ik dus niks van. :s
Foto's:
[img width=620 height=351]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/28/1306595530-670.jpg
Alle Pokémons, here I come :duivel: :duivel:
Met Action Reply is binnen, een apparaatje waarme je kan cheaten op met je Gameboy Pocket/Color spellen. Hij was €4,50 + €6.25 verzendkosten. Hij doet het goed er is alleen 1 nadeel aan: de verpakking + de handleiding is helemaal in het Frans, en daar versta ik dus niks van. :s
Foto's:
[img width=620 height=351]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/28/1306595530-670.jpg
Alle Pokémons, here I come :duivel: :duivel:
Citaat van Rikkert. op 28 mei 2011, 20:22Ik hem nog Pokemon pinbal pokemon red, pokemon silver voor de gameboy color
Veel plezier met de gamboy!
Ik hem nog Pokemon pinbal pokemon red, pokemon silver voor de gameboy color
Citaat van Zombymario op 28 mei 2011, 20:24Veel plezier met de gamboy!
Dat heb ik al sinds 2002 (toen heb ik hem gekregen)
Met die AR gaat het nog leuker worden
Dat heb ik al sinds 2002 (toen heb ik hem gekregen)
Met die AR gaat het nog leuker worden
Citaat van Freddytje op 29 mei 2011, 07:29Je betaald 10.75 om te kunnen cheaten? Wahaha
dat had ik nou niet van jou verwacht.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Je betaald 10.75 om te kunnen cheaten? Wahaha dat had ik nou niet van jou verwacht.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Pctje op 29 mei 2011, 09:58Dropad A8 binnen van DX, scherm is zeer goed voor zijn prijs
teering dat je er vanuit daar 180 euro voor uit hebt gegeven.. khad dan zelf 1 gekocht met betere garantie..
Dropad A8 binnen van DX, scherm is zeer goed voor zijn prijs
teering dat je er vanuit daar 180 euro voor uit hebt gegeven.. khad dan zelf 1 gekocht met betere garantie..
Citaat van William op 29 mei 2011, 10:42Ben er in totaal 140 voor kwijtgeraakt, maar ik ben er echt tevreden over. Het werkt beter dan de gemiddelde chinese tablet die ik bij vrienden heb uitgeprobeerd
Ben er in totaal 140 voor kwijtgeraakt, maar ik ben er echt tevreden over. Het werkt beter dan de gemiddelde chinese tablet die ik bij vrienden heb uitgeprobeerd
Citaat van Pctje op 29 mei 2011, 12:08Ben er in totaal 140 voor kwijtgeraakt, maar ik ben er echt tevreden over. Het werkt beter dan de gemiddelde chinese tablet die ik bij vrienden heb uitgeprobeerd
140? op de staat ie voor meer hoor..
Ben er in totaal 140 voor kwijtgeraakt, maar ik ben er echt tevreden over. Het werkt beter dan de gemiddelde chinese tablet die ik bij vrienden heb uitgeprobeerd
140? op de staat ie voor meer hoor..