Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 25 mei 2011, 21:13Je moet 112 bellen? Wat is dat voor idioterie dan?
Ja maar niet laten verbinden. Zodat die contact maakt met een zendmast (of probeert) daarna in vliegtuigmodus en dan heb ik verbinding.. Naja van 't weekend maar kijken of er al een software unlock is, is wat gemakkelijker.
iemand heeft hier geld teveel...
Hard werken
Je moet 112 bellen? Wat is dat voor idioterie dan?
Ja maar niet laten verbinden. Zodat die contact maakt met een zendmast (of probeert) daarna in vliegtuigmodus en dan heb ik verbinding.. Naja van 't weekend maar kijken of er al een software unlock is, is wat gemakkelijker.
iemand heeft hier geld teveel...
Hard werken
Citaat van Tom op 25 mei 2011, 21:31Mja, dan kun je hard werken, maar die dingen zijn niet goedkoop... Ik werk ook hard, maar elke twee maanden een nieuwe telefoon? Nee, dank u.
Heb al genoeg aan mijn baksteen. En op jouw leeftijd even veel verdienen als ik, dan moet je ongeveer 25 uur per week werken, als je tenminste een regulier baantje hebt bij de supermarkt of zo. Respect voor je, in dat geval, want dat trekken niet veel mensen.
Mja, dan kun je hard werken, maar die dingen zijn niet goedkoop... Ik werk ook hard, maar elke twee maanden een nieuwe telefoon? Nee, dank u. Heb al genoeg aan mijn baksteen. En op jouw leeftijd even veel verdienen als ik, dan moet je ongeveer 25 uur per week werken, als je tenminste een regulier baantje hebt bij de supermarkt of zo. Respect voor je, in dat geval, want dat trekken niet veel mensen.
Citaat van Freddytje op 25 mei 2011, 22:38Wooooot , door tom even zijn leeftijd bekeken. Je bent pas 16 en dan al elke twee maanden een nieuws telefoon. Dus er zijn drie mogelijkheden: je vader heeft een telefoonzaak, je hebt illegale praktijken of je werkt je de longen uit je lijf
je hebt zeker verder geen spullen? Only your mobile phone?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Wooooot , door tom even zijn leeftijd bekeken. Je bent pas 16 en dan al elke twee maanden een nieuws telefoon. Dus er zijn drie mogelijkheden: je vader heeft een telefoonzaak, je hebt illegale praktijken of je werkt je de longen uit je lijf je hebt zeker verder geen spullen? Only your mobile phone?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Heisenberg op 26 mei 2011, 08:36je hebt zeker verder geen spullen? Only your mobile phone?
Mwah valt mee. Ik ben eerder schoenen / kleren freak dan van telefoons. Alleen ik probeer graag nieuwe dingen uit
Poeh, lekker hoor JFK. Maar hoor ik daar nu weer zo een fijne review aankomen ?
Ja ik ga beginnen aan een iOS vs Android review. Ik weet nu al dat uit de conclusie geen één als de winnaar eruit komt. Ze werken allebei formidabel maar de één heeft zo'n zijn pluspunten en minpunten zelfde geld voor de andere.
Maar toch leuk om eens te vergelijken
je hebt zeker verder geen spullen? Only your mobile phone?
Mwah valt mee. Ik ben eerder schoenen / kleren freak dan van telefoons. Alleen ik probeer graag nieuwe dingen uit
Poeh, lekker hoor JFK. Maar hoor ik daar nu weer zo een fijne review aankomen ?
Ja ik ga beginnen aan een iOS vs Android review. Ik weet nu al dat uit de conclusie geen één als de winnaar eruit komt. Ze werken allebei formidabel maar de één heeft zo'n zijn pluspunten en minpunten zelfde geld voor de andere.
Maar toch leuk om eens te vergelijken
Citaat van Pctje op 26 mei 2011, 14:47
Jaja ik blijf schoenen posten :-[
Alleen dit keer me veiligheidsschoenen voor op de bouw. Vond ze best hard ivm die standaard dingen
Jaja ik blijf schoenen posten :-[
Alleen dit keer me veiligheidsschoenen voor op de bouw. Vond ze best hard ivm die standaard dingen