do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 412 of 602Volgende

Je moet 112 bellen? Wat is dat voor idioterie dan?

iemand heeft hier geld teveel...

Je moet 112 bellen? Wat is dat voor idioterie dan?

Ja maar niet laten verbinden. Zodat die contact maakt met een zendmast (of probeert) daarna in vliegtuigmodus en dan heb ik verbinding.. Naja van 't weekend maar kijken of er al een software unlock is, is wat gemakkelijker.

iemand heeft hier geld teveel...

Hard werken  ;)

Mja, dan kun je hard werken, maar die dingen zijn niet goedkoop... Ik werk ook hard, maar elke twee maanden een nieuwe telefoon? Nee, dank u. :P Heb al genoeg aan mijn baksteen. En op jouw leeftijd even veel verdienen als ik, dan moet je ongeveer 25 uur per week werken, als je tenminste een regulier baantje hebt bij de supermarkt of zo. Respect voor je, in dat geval, want dat trekken niet veel mensen. ;)

Wooooot , door tom even zijn leeftijd bekeken. Je bent pas 16 en dan al elke twee maanden een nieuws telefoon. Dus er zijn drie mogelijkheden: je vader heeft een telefoonzaak, je hebt illegale praktijken of je werkt je de longen uit je lijf :P je hebt zeker verder geen spullen? Only your mobile phone? :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Poeh, lekker hoor JFK. Maar hoor ik daar nu weer zo een fijne review aankomen ? ;)

Netties al die telefoons. Iedereen zijn hobbie  O0

je hebt zeker verder geen spullen? Only your mobile phone? :P

Mwah valt mee. Ik ben eerder schoenen / kleren freak dan van telefoons. Alleen ik probeer graag nieuwe dingen uit :)

Poeh, lekker hoor JFK. Maar hoor ik daar nu weer zo een fijne review aankomen ? ;)

Ja ik ga beginnen aan een iOS vs Android review. Ik weet nu al dat uit de conclusie geen één als de winnaar eruit komt. Ze werken allebei formidabel maar de één heeft zo'n zijn pluspunten en minpunten zelfde geld voor de andere.

Maar toch leuk om eens te vergelijken :)

red-brick-safety-sneakers-2408361_large.jpg

Jaja ik blijf schoenen posten  :-[

Alleen dit keer me veiligheidsschoenen voor op de bouw. Vond ze best hard ivm die standaard dingen

Nieuwe bij Duken Awards 2011

Rijkste Member: JFK

VorigePage 412 of 602Volgende