Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 12 mei 2011, 17:27jaaa vanaf 18 mag je 150 cc ongeveer rijden , gaat met kracht, en dat gaat ongeveer 180
als je flinke brommer hebt haal je al 110-120 dus vind 18 motor niet meer dan een flinke brommer
ff inhaken op een wat oudere post,
maar ik rijd sinds me 18e een 300 cc vespa, het gaat hier niet om aantal cc maar om het aantal kwh.
vanaf je 21e of 2 jaar je licht motor bewijs mag je boven de 25 kwh.
p.s die 300cc is goed voor 160-170 km/u
jaaa vanaf 18 mag je 150 cc ongeveer rijden , gaat met kracht, en dat gaat ongeveer 180
als je flinke brommer hebt haal je al 110-120 dus vind 18 motor niet meer dan een flinke brommer
ff inhaken op een wat oudere post,
maar ik rijd sinds me 18e een 300 cc vespa, het gaat hier niet om aantal cc maar om het aantal kwh.
vanaf je 21e of 2 jaar je licht motor bewijs mag je boven de 25 kwh.
p.s die 300cc is goed voor 160-170 km/u
Citaat van Freddytje op 12 mei 2011, 18:01@maxim, deze leeftijd is helaas verhoogt naar 24 jaar. Voor de rest klopt t wat je zegt
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
@maxim, deze leeftijd is helaas verhoogt naar 24 jaar. Voor de rest klopt t wat je zegt
Citaat van William op 13 mei 2011, 19:27
Had hem bij de FRS online besteld toen ik zag dat die € 64 was. Kon hem niet laten liggen
Misschien CFW erop zetten of toch maar verkopen
Had hem bij de FRS online besteld toen ik zag dat die € 64 was. Kon hem niet laten liggen
Citaat van Rikkert. op 13 mei 2011, 19:31PSPGo... Ben er niet zo's fan van
Wel mooi hoor. En lekker goedkoop
Gewoon lekker verkopen voor €75 ofzo
PSPGo... Ben er niet zo's fan van
Wel mooi hoor. En lekker goedkoop
Gewoon lekker verkopen voor €75 ofzo
Citaat van IfElse op 13 mei 2011, 19:57
Lekker voor duur verkopen en dan wachten op de NGP
Lekker voor duur verkopen en dan wachten op de NGP
Citaat van Pctje op 13 mei 2011, 20:43
Deze vans gekocht
Deze cap..
En moet nu nog andere vans maar die moetk online want die zijn niet te krijgen in de winkel. vet veel uitverkocht..
Deze vans gekocht
Deze cap..
En moet nu nog andere vans maar die moetk online want die zijn niet te krijgen in de winkel. vet veel uitverkocht..
Citaat van PatrickV94 op 14 mei 2011, 07:11Citaat van: turkishmouss op Gisteren om 21:27:51<blockquote>
</blockquote>
was hij serieus maar €64? Ik Kan hem nergens vinden maar volgens mij hebben ze hem van de site gehaald.
Citaat van: turkishmouss op Gisteren om 21:27:51<blockquote>
</blockquote>
was hij serieus maar €64? Ik Kan hem nergens vinden maar volgens mij hebben ze hem van de site gehaald.
Citaat van Marciej123 op 14 mei 2011, 09:24NEW: Logitech HD Pro Webcam C910
€99,99
specs: http://www.logitech.com/nl-nl/webcam-communications/webcams/devices/6816
gratisch omdat logitech zoveel van mij houdt :angel:
NEW: Logitech HD Pro Webcam C910
€99,99
specs: http://www.logitech.com/nl-nl/webcam-communications/webcams/devices/6816
gratisch omdat logitech zoveel van mij houdt :angel:
Citaat van Freddytje op 14 mei 2011, 09:51Ik dacht al, hij betaald nooit 100 euro voor een webcam
nice!
Ik dacht al, hij betaald nooit 100 euro voor een webcam nice!