Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 15 april 2011, 20:28Ja, maar gaat wel door de zelfde scanner heen als op het vliegveld. Zie je er meestal toch doorheen.
Ja, maar gaat wel door de zelfde scanner heen als op het vliegveld. Zie je er meestal toch doorheen.
Citaat van Marciej123 op 15 april 2011, 21:16Je kan m uit elkaar klikken volgens mij en trouwens bb guns zijn totbop zekere grootte legaal(die kermis dingen)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Je kan m uit elkaar klikken volgens mij en trouwens bb guns zijn totbop zekere grootte legaal(die kermis dingen)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 15 april 2011, 21:22T mag als t goed is gewoon niet. Maar we zullen t wel horen van Headshot
Btw, marc. Ga je t nog vertellen @ FM board (EA :
)
T mag als t goed is gewoon niet. Maar we zullen t wel horen van Headshot
Btw, marc. Ga je t nog vertellen @ FM board (EA :)
Citaat van PatrickV94 op 15 april 2011, 21:25Zo'n speelgoeddingetje is hier illegaal, hij lijkt gewoon te veel op een echt wapen.
Zo'n speelgoeddingetje is hier illegaal, hij lijkt gewoon te veel op een echt wapen.
Citaat van Releases op 16 april 2011, 06:19Lol headsh0t, die word er ongetwijfeld bij de douane uitgehaald, daar kan je een fixe na heffing voor krijgen, dat je het even weet. Politie wil ook nog wel eens een bezoekje brengen.
Beter rijd je even naar België, daar kan je tenminste fatsoenlijk spul halen.
Lol headsh0t, die word er ongetwijfeld bij de douane uitgehaald, daar kan je een fixe na heffing voor krijgen, dat je het even weet. Politie wil ook nog wel eens een bezoekje brengen.
Beter rijd je even naar België, daar kan je tenminste fatsoenlijk spul halen.
Citaat van William op 16 april 2011, 08:26Dat is me allemaal wel duidelijk hoor, dat het niet mag. @ releases ik ga niet naar belgie want 1. is te ver en 2. als ik naar belgie zou gaan ga ik niet voor wapens gaan maar voor vuurwerk
Maar dat is gewoon allemaal te ver, dat soort dingen zouden we in Nederland moeten hebben :s
Dat is me allemaal wel duidelijk hoor, dat het niet mag. @ releases ik ga niet naar belgie want 1. is te ver en 2. als ik naar belgie zou gaan ga ik niet voor wapens gaan maar voor vuurwerk Maar dat is gewoon allemaal te ver, dat soort dingen zouden we in Nederland moeten hebben :s
Citaat van Marciej123 op 23 april 2011, 08:41Htc desire S voor m'n broertje :
Mooi toestel moet ik zeggen!!
Htc desire S voor m'n broertje :
Mooi toestel moet ik zeggen!!
Citaat van Pctje op 25 april 2011, 09:36nice! nieuwe hengel!
Shimano spinner
en een shakespear molentje.
25 euro op marktplaats setje was nieuwwaarde rond de 100 geniaal
nice! nieuwe hengel!
Shimano spinner
en een shakespear molentje.
25 euro op marktplaats setje was nieuwwaarde rond de 100 geniaal