Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van DukeNPDA op 3 maart 2011, 21:03Misschien dat hij dat wel red releases. Anders even de specs kijken.
Hij draait nu als een trein. Ziggo.speedtest haalde 100 mb. Download VIA ssl met 11mb ps! Rete snel. Collega haalt overigens wel volle 120 met de router.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Misschien dat hij dat wel red releases. Anders even de specs kijken.
Hij draait nu als een trein. Ziggo.speedtest haalde 100 mb. Download VIA ssl met 11mb ps! Rete snel. Collega haalt overigens wel volle 120 met de router.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Wous op 3 maart 2011, 21:14pfoe, ze mogen hier ook wel eens glasvezel aan gaan leggen, we zitten hier nog met een klote verbinding van 5 mbits
pfoe, ze mogen hier ook wel eens glasvezel aan gaan leggen, we zitten hier nog met een klote verbinding van 5 mbits
Citaat van William op 3 maart 2011, 21:17Ja precies, bij ons ook. Er zijn geloof ik nog niet eens plannen voor om glasvezel aan te leggen hier..
Ja precies, bij ons ook. Er zijn geloof ik nog niet eens plannen voor om glasvezel aan te leggen hier..
Citaat van William op 3 maart 2011, 21:41Yup bij ons ook. we hebben ADSL verbinding, 20mbit van online/orange. Maar hij haalt de 20mbit niet eens. Download met max 800kb/s 😐
Yup bij ons ook. we hebben ADSL verbinding, 20mbit van online/orange. Maar hij haalt de 20mbit niet eens. Download met max 800kb/s 😐
Citaat van Rikkert. op 3 maart 2011, 21:56Wij halen gewoon max
22mbit ziggo alles in een plus. Bij ons ook geen plannen voor glas vezel volts mij.
Wij halen gewoon max 22mbit ziggo alles in een plus. Bij ons ook geen plannen voor glas vezel volts mij.
Citaat van Pctje op 5 maart 2011, 13:36
Linksys WMP600N Wireless N netwerkkaart
Eindelijk weer snel internet was zo beroerd met mijn oude kaart..
En kwam deze tegen voor 20 euro bij de MM
Deze game is zo ondergewaardeerd. Is een leuke game
Linksys WMP600N Wireless N netwerkkaart
Eindelijk weer snel internet was zo beroerd met mijn oude kaart..
En kwam deze tegen voor 20 euro bij de MM
Deze game is zo ondergewaardeerd. Is een leuke game
Citaat van William op 6 maart 2011, 07:24Nice.
Alleen waarvoor heb je wireless in je desktop pc nodig? Voor een normale computer zou ik gewoon bekabeld gebruiken
Nice. Alleen waarvoor heb je wireless in je desktop pc nodig? Voor een normale computer zou ik gewoon bekabeld gebruiken
Citaat van Pctje op 6 maart 2011, 09:45Nou mijn voorkeur gaat ook naar bekabelt, maar die kabel moet een trap op en door iets van 4 muren en 1 vloer. En daar heeft mn pa geen zin in. wat ik me enigzins kan voorstellen.
Toen had ik nog gekeken naar powerline, maar omdat ik in een stekkerdoos in een stekkerdoos zit word de verbinding kut.
Vandaar dat ik voor een nieuwe draadloze netwerkkaart heb gekozen.
Eindelijk weer goed internet. Mijn oude was zo beroerd.
En ja, ik heb hem er al ingezet Maarten.
Nou mijn voorkeur gaat ook naar bekabelt, maar die kabel moet een trap op en door iets van 4 muren en 1 vloer. En daar heeft mn pa geen zin in. wat ik me enigzins kan voorstellen.
Toen had ik nog gekeken naar powerline, maar omdat ik in een stekkerdoos in een stekkerdoos zit word de verbinding kut.
Vandaar dat ik voor een nieuwe draadloze netwerkkaart heb gekozen.
Eindelijk weer goed internet. Mijn oude was zo beroerd.
En ja, ik heb hem er al ingezet Maarten.