Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 5 april 2008, 12:05zo dat doe je goed Robin , wel gewoon engels?
en krijg je em dan na 29 april (of 28.. weet het niet meer)
als ik jouw was had er 10 gekocht en naast de media markt gaan staan en per stuk verkopen voor 50 euro :cool2: O0
zo dat doe je goed Robin , wel gewoon engels?
en krijg je em dan na 29 april (of 28.. weet het niet meer)
als ik jouw was had er 10 gekocht en naast de media markt gaan staan en per stuk verkopen voor 50 euro :cool2: O0
Citaat van Robin op 5 april 2008, 12:11hahaha,
Ja is gewoon in 't engels
! Eureopse versie, elke Xbox speelt 'm af.
Heb hem waarschijnelijk wel gewoon op de release date ja O0
hahaha,
Ja is gewoon in 't engels ! Eureopse versie, elke Xbox speelt 'm af.
Heb hem waarschijnelijk wel gewoon op de release date ja O0
Citaat van Duken op 5 april 2008, 17:27pffft! Ik was even in de veronderstelling dat je hem al had Robin! Kreeg toch een vreemd gevoel in me buik! :cool2:
Maar je hebt hem alleen besteld
pffft! Ik was even in de veronderstelling dat je hem al had Robin! Kreeg toch een vreemd gevoel in me buik! :cool2:
Maar je hebt hem alleen besteld
Citaat van Robin op 5 april 2008, 21:49Alle spellen zijn daar goedkoop, heb daar ook 13 maanden xbox live voor 30 euro's weten te bemachtigen.
Alle spellen zijn daar goedkoop, heb daar ook 13 maanden xbox live voor 30 euro's weten te bemachtigen.
Citaat van William op 6 april 2008, 18:57k heb sinds gister ook xbox live gekocht.. voor 3 maanden fftjes.. maar is wel lachen man.
zit nu call of duty het hele weekend al te spelen. maar begint nog steeds niet te vervelen. :friends:
k heb sinds gister ook xbox live gekocht.. voor 3 maanden fftjes.. maar is wel lachen man.
zit nu call of duty het hele weekend al te spelen. maar begint nog steeds niet te vervelen. :friends: